Publicat în Super Blog

Super Blog de la A … la Z. Episodul 1

     Am făcut cunoștință cu Superblog anul trecut în toamnă când iubita mea a participat pentru prima dată la competiție și am susținut-o de pe margine. Nu mi s-a părut ceva foarte greu de realizat dar m-am limitat la a o susține din culise.

     Apoi în primăvară, s-a înscris din nou dar, din păcate, nu a reușit să meargă până la capăt. Am crezut că aventurile în zona SuperBlog aveau să se termine acolo dar, spre uimirea mea, în vară, pe când eram în concediu ea a venit cu o propunere foarte interesantă. M-a provocat la un „duel” al articolelor în cadrul competiției. M-a convins să mă înscriu și am făcut un pariu cu ea. Cine se clasa mai jos în clasament. Nu mă întrebați care a fost miza pentru că nu o mai știu.

     A venit ziua înscrierilor, am creat acest blog (da, acest blog a fost făcut special pentru SuperBlog) și am scris repede articolul în care anunțam înscrierea mea în competiție.

     O dată cu prima probă din Superblog am intrat in febra creației. Primul articol trebuia scris pentru cei de la Market Online. Un site de vânzări produse electrocasnice. Ne-au cerut ei să scriem despre o cafetieră turcească. Articolul a fost scris relativ repede. Am înscris chiar primul articolul.  Ceva foarte drăguț după părerea mea , dar din păcate, nu era aceeași părere cu cea a juriului. O notă de 65, prima dezamăgire în concurs. Nu am avut niciun fel de satisfacție să văd ca iubita mea luase mai puțin decât mine deși ea era extrem de nervoasă. Scorul era de 1-0 în favoarea mea. Am făcut prima contestație la care am primit un răspuns care atunci mi s-a părut nesimțit. Abia după câteva zile am priceput că de fapt, eu nu respectasem cerințele probei.


     Proba a doua i-a dus în scenă pe cei de la Farmec. Voiau de la noi un articol despre produse pentru îngrijirea părului de la Gerovital. Puțin cam complicat pentru mine dar am făcut o încercare. Trebuie menționat că iubita mea mi-a explicat în detaliu aspectele tehnice din domeniu ca să nu o dau în bară. Ceva mai bine cu nota de data asta, dar tot dezamăgiteram. 89 de puncte, dar din nou o devansasem pe iubita mea. Scorul era 2-0. Situația între noi devenea din ce în ce mai tensionată.


     Pentru a treia probă cei de la Colop ne-au cerut să scriem despre ștampile. Cât mai frumos! Cerința era să găsim și alte întrebuințări ale ștampilei decât cele de bază. Furtună mare avea să se abată asupra mea de data asta. Premiul cel mare era o tabletă și iubita mea își dorea foarte mult să câștige. Dar, spre fericirea mea această probă mi-a adus mie primul premiu din competiție. Primul loc la această probă cu 98 de puncte și scorul competiției dintre mine și iubita mea se ridica la 3-0.


     Total pro Beauty veneau cu cea de-a patra probă și eu deja mă simțeam în largul meu în concurs. Au vrut un articol în care să povestim într-un mod amuzant despre o experiență legată de lipsa sau de excesul de păr. Trebuia să promovăm niște produse pentru epilat. Am făcut un brainstorming cu iubita mea și am pus la cale primul articol „dual”. Am povestit o întâmplare din perspective diferite. „Plouă! Te epilez...” a fost primul articol care m-a pus la egalitate cu iubita mea. 90 de puncte pentru fiecare. Deci finalul acestei probe a fost indecis.


     Timpul trecea repede, probele se scurgeau cu o viteză incredibilă. A urmat a cincea probă, în care cei de la tshirts.ro ne-au propus un altfel dwpid-20151014_110915.jpge articol. Ne-au dat posibilitatea să scriem o recenzie despre produsele lor. Așa că au oferit 50 de tricouri pentru primii 50 de participanți care le cereau. Am cerut tricoul, am creat articolul și rezultatul a fost unul aproape mulțumitor. 91 de puncte, niciun premiu și prima probă în care iubita mea lua o notă mai mare decât mine. Scorul ajungea la 3-1 (și o remiză). Măcar am rămas cu un tricou frumos de la ei.


     A șasea probă (și ultima din acest episod) a venit foarte repede. Cei de la avizez.ro ne-au întrebat câtă energie consumau birourile noastre. Răspunsul meu a venit printr-un articol foarte drag mie în care mă visam patron și proprietar al unei clădiri construite de mine care se întâmpla să fie cea mai performantă din punct de vedere energetic din toată România. Dacă sunteți curioși, găsiți aici articolul. 3-2 la în competiția noastră pentru că iubita mea a primit un punctaj ceva mai mare decât 94-ul meu.

     Impresiile pe care mi le-am făcut despre primii sponsori ai competiției au fost diverse. Unii m-au încântat, alții mi-au lăsat impresia că nu luau în serios competiția, dar per total, după primele șase probe rezultatul era unul mulțumitor. Mă ridicasem mult în clasament, ceilalți concurenți începuseră să mă citească, statisticile blogului arătau bine, aveam toate motivele să continui. Întâmplarea fericită cu tableta câștigată de la Colop mă făcea să mă simt bun! Dar lucrurile nu s-au oprit aici… O să vă povestesc data viitoare…

2 gânduri despre „Super Blog de la A … la Z. Episodul 1

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.