Publicat în Super Blog

Te fac o turcească?

Hă hă! S-au anunțat câștigătorii! Nu pot să cred! Cei de la Marketonline mi-au dat mie marele premiu! E prima participare și deja sunt premiat! Ultima dată când am primit un premiu a fost prin clasa a 3-a, cred! Ia să vedem….ce premiu am primit totuși? Hop, hop! Un voucher de cumpărături de la ei chiar! Super tare!  Acum trebuie să mă gândesc ce să-mi cumpăr! Să vedem… microunde…nu. Tv…abia mi le-am înnoit, deci nu…. mixere, blendere….astea-s de domeniul bucătăriei și o las pe „șefa” să și le cumpere singură….Ufff… greu e! E prea dimineață ca să gândesc! Am nevoie de o cafea! Una tare! …..”Lightbuulb!”(Cum ar zice un personaj de desen animat cunoscut)! Cafea! Sunt cel mai băutor mare de cafea din Univers! Aș bea cafea și în somn! Un aparat de făcut cafea o să-mi iau!

Buuun, m-am hotărât ce vreau să cumpăr, mai rămâne doar să văd ce tip! Ultima dată am avut un espressor cu capsule și-a zăcut în dulap până l-am dat cadou amicilor mei. De-atunci nu mă înțeleg decât cu cafeaua la ibric.

Intru repede pe magazinul MarketOnline.ro și încep să caut mașina de cafea perfectă! Cafetiere…hmmmm…nu! Espressoare…prea greoaie și nu am chef să macin cafeaua. Iar cele care merg cu cafea pre-măcinată nu mă atrag deloc!…..Espressoare cu capsule…zic paaas! Am mai avut unul și nu l-am folosit…

Ochii îmi pică brusc pe o chestie foaaaarte interesantă. Cafetieră turceascăăă…..Sună interesant! Hai sa citim putin să vedem ce zice! „Cafea 100 % naturală, gustul cafelei la ibric, reînviat și adus în secolul 21 de Arzum OKKA.”…Băi, ai înebunit? Iubesc cafeaua la ibric! Nici nu-mi mai trebuie alte detalii! Bașca, mai e și la promoție! O cumpăr! Repede, comanda, până nu dispare! Mă uit pe site și văd că-mi oferă și transportul gratuit! Suuuper! Tot ce trebuie să fac este să aștept acasă cuminte să-mi vină „jucăria”.  Ah, și să dau o fugă până la supermarket să cumpăr niște cafea! Muuultă cafea! Mâine seară fac petrecere! O să inaugurez cu mare „bairam” pe donșoara Arzum! Hah! I-am dat și nume! Abia aștept!

Ups, a venit șefa!

-Iuuubiii! Ce crezi c-am comandat azi de pe marketonline.ro???? Am cumpărat cea mai tare chestie care există! O cafetieră profesională  turcească, Arzum se cheamă! 🙂

logo_marketonline_mic120151001_103207

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.