Publicat în Super Blog

Promoționalele potrivite sunt”cartea de vizită” a unei companii

Orice firmă are nevoie de cadouri promoționale. Fie că vorbim despre un pix, o agendă, un rucsac, un semn de carte sau orice altceva, orice firmă trebuie ca la un moment dat să poată oferi cuiva un cadou promoțional pe care să fie imprimat numele afacerii, logo-ul sau orice informație conexă. Dacă nu ai idee de ce cadou promoțional să oferi, poți oricând arunca un ochi peste site-ul celor de la Today Advertising unde nu ai cum să nu găsești cele mai bune alegeri în funcție de necesitățile tale.

De aceea atunci când eram în impas și nu știam cu ce să-mi impresionez un potențial viitor colaborator, prietenul meu Personajul s-a gândit că era timpul să apelez și eu la promoționalele mele.

@unaaltacucostica

Tu ce parere ai despre cadourile promotionale? Pixurile de la firma X sau brichetele de la farmacia Z… Un clip pentru Superblog despre cadourile promotionale WOW! #totaladvertising #cadouri #promotionale #superblog #unaaltacucostica #costica #personajul #personajulluicostica @Personajul.lui.Costica

♬ sunet original – Una-alta Cu Costică

Ideea era foarte bună, doar că trebuie să știi cui și ce promoționale poți oferi în funcție de situație. Dacă ești la un training cu angajații e ok să le pui în fața un pix și-o agendă. Dacă vrei să faci cunoscut numele firmei, e potrivit să oferi un rucsac sau orice articol din familia genți &călătorie care să fie purtat zi de zi în aglomerații urbane sau drumeții. Însă dacă vrei să atragi un nou colaborator trebuie să ridici puțin ștacheta. Nu poți merge la el cu „givănele” (așa cum le spuneam pe vremea când lucram în retail și le primeam de la furnizori și branduri). Trebuie să mergi la el cu lucruri serioase, lucruri care să impresioneze, lucruri care să-ți reprezinte compania din secunda când i le-ai pus în mână potențialului partener sau colaborator. Lucruri care să fie percepute drept cărțile de vizită ale companiei.

sursă: Today Advertising

Și uite-așa mi-a venit ideea cea mai bună. Ce carte de vizită poate fi mai bună pentru o firmă decât chiar o carte de vizită? Stați cu mine pentru că văd cum vi se amestecă gândurile. Fiți atenți. Presupunem că ești la o întâlnire cu un potențial partener. Discuți cu el și ca să îi arăți că ești serios în ceea ce-l privește îi oferi cartea de vizită pe care o va avea cât timp va lucra cu tine. Da, cartea de vizită poate fi un perfect cadou office pentru că spre deosebire de acea carte de vizită la care se gândesc toți eu m-am gândit la altceva: o carte de vizită hibridă care pe lângă informațiile imprimate pe suportul din carton, plastic sau cine știe ce alt material să conțină un tag NFC. Tag care să fie personalizabil cu datele de contact ale posesorului, compania pentru care lucrează, funcția și orice alte informații relevante. Și care poate veni la pachet și cu un suport drăguț pentru ea în cazul în care vrea s-o țină mereu la birou.

sursă: Today Advertising

Tot ce trebuie să facă el este să programeze informațiile pe tag și să lipească un sticker autocolant pe exteriorul suportului de carte de vizită cu numele lui, firma la care lucrează, adică aceleași informații din tag. De ce? Pentru că și exteriorul contează. De ce sticker autocolant? Pentru că acea carte de vizită poate fi rescrisă oridecâteori vrei. Nu mai lucrezi pentru compania X? Foarte bine! Reprogramezi tagul cu noile informații de contact. Pe urmă trebuie doar să dezlipești stickerul vechi și să lipești altul care să afișeze datele noi și gata! Cartea de vizită a fost actualizată. Simplu și smart!

Nu puteți spune că nu este cadoul promoțional perfect într-o asemenea situație. Și nu doar în această situație. O asemenea carte de vizită poate fi oferită și celor care îți sunt deja angajați, partenerilor de afaceri sau în zeci de alte situații. Limita e cerul. Frumusețea acestui cadou este că poate fi folosit și refolosit oridecâteori vrei. Poate fi oferit gol, împreună cu instrucțiunile de scriere a tag-ului NFC iar primitorul să-l personalizeze cum vrea. Mai lipeste un sticker autocolant pe exteriorul suportului și gata. Sau poate fi oferit „la gata”. Programat și stickărit cu informațiile dorite.

Modul de utilizare al unei asemenea cărți de vizită e foarte simplu. Fie o întinzi unei persoane care are telefon cu NFC, el o „citește” și primește instant pe telefon datele tale de contact, fie îi dai să scaneze un cod QR pe care-l poți afișa pe cartea de vizită, cod care-l va duce spre informațiile tale. Orice-ar fi, dacă vă întrebați, ăsta este motivul pentru care o singură carte de vizită este suficientă. Prin urmare mai faci și economie. Nu plătești sute de cărți de vizită de fiecare dată când ai rămas fără ele. Ai una și bună. Și-o poți folosi chiar și când schimbi direcția în carieră.

sursă: Today Advertising

Frumusețea acestui cadou este că poate veni accesorizat. Cu alte cuvinte, când îl oferi cuiva, poți face un pachet complet: cartea de vizită + suportul pentru cărți de vizită despre care ziceam mai sus. Cartea de vizită+un toc cu funcție antiskimming pentru ca informațiile de pe ea să nu fie citite accidental de persoane necunoscute. Sau un pachet cu toate 3! Partea frumoasă este că le poți oferi „asortate”: toate personalizate cu informațiile firmei sau, de ce nu, cu un mesaj haios, motivațional sau orice-ți vine prin minte și se potrivește ocaziei. Și din nou cei de la Today Advertising îți pot sări în ajutor pentru a pune în practică idei de genul ăsta. Mă întreb dacă găsesc la ei cartea de vizită cu NFC… Fug s-o caut. Revin cu informații dacă o găsesc!

Articol scris pentru proba nr 18 din Superblog 2022, probă sponsorizată de:

Today Advertising

Un gând despre „Promoționalele potrivite sunt”cartea de vizită” a unei companii

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.