Publicat în Super Blog

The beer hunter

Frate, cum ai reușit? Adică, cum naiba dintre toți de la masă tu să fii singurul care câștigă? Și încă ce câștig! Bere pentru un an! Frate, tu ești ca un magnet pentru bere! Pe bune! Super tare! Ai vânat fiecare loz de la bere! Ai vânat berea! Esti un vânător de bere! Ha haa!!

Așa a început povestea vânătorului de bere. Adică a mea! Cu colegii de serviciu într-un bar, după muncă, cu multe beri pe masă. La fiecare bere cumpărată primeam câte un loz la care puteam câștiga o altă bere sau premiul cel mare: bere pentru un an! Și prin nu știu ce minune eu am nimerit lozul cel mare care-mi aducea un an de bucurie! Bere pentru un an întreg din partea casei, la acel bar!

Dar treaba asta cu vânătorul de bere mi-a dat o idee! O să-mi fac o șapcă personalizată ca să vadă lumea că sunt un vânător de bere. Sau, nu! Idee și mai bună! Un tricou!

Si pentru că nu-mi place să umblu prin oraș să caut locuri unde mi-aș putea imprima un tricou deschid calculatorul si il rog frumos pe domnu’ Google să-mi spună de unde-mi pot comanda unul.

Lista e lungă, am de unde alege. Dar vreau să aleg varianta cea mai bună. Tricouri funny, de calitate și la un preț convenabil. Dintre zecile de variante mă opresc la un site care îmi oferă o multitudine de tricouri imprimate la un preț destul de bun dar din material poliester. Ok, înțeleg că e ieftin dar totuși vreau ceva de calitate. Mai caut.

După 3-4 alte site-uri pe care tot colind, deja plictisit si demoralizat mă opresc la o pagină care promite mai bine de două sute de modele diferite de tricouri personalizate și, în plus, posibilitatea să-ți faci singur tricoul cu poza ta. Super tare! Asta da! Dar, să verificăm mai întâi și celelalte aspecte. Tricourile sunt confecționate din bumbac 100%. Buuun! Asta căutam! Imprimarea e de calitate, zic ei și bașca, la comenzi de peste 50 de lei îmi aduc și pachetul moca acasă! Bine, boss!

Prima intenție este să-mi creez singur un tricou cu mesaj cum am văzut pe litoral dar totuși mă gândesc să dau o tură și prin site să văd ce modele oferă băieții ăștia. Văd că au destul de multe categorii și cred c-aș găsi ceva interesant. Dacă nu să comand, măcar să mă inspire. După câteva minute în care aproape că m-am prăpădit de râs vizualizând ideile puse la dispoziție pe site găsesc un tricou amuzant chiar în secțiunea PartyTime.

rkn5ffgCuL_tricou_negru

Beer Hunter! Ei, sună chiar mai bine în engleză! Si e exact ce-mi doream! Are și un mesaj amuzant și o imagine chiar sugestivă!

Bun, tricoul e ales, m-au convins, dar ca orice om normal doresc să verific informația din mai multe surse. Și ce sursă mai bună pot găsi decât siteurile de socializare? Așa că intru repede pe pagina lor de facebook și caut informații, recenzii. Declarații ale altora care au mai cumpărat. Păreri bune, poze interesante, niciun om care să se plângă. Asta e de bine. Gata, sunt convins!

Aleg mărimea XL, apăs butonul „Comandă acum” , bag în coș două tricouri, unul alb și unul negru iar mai departe totul e atât de simplu încât în câteva secunde deja primesc mail de confirmare pentru comanda mea. A doua zi deja curierul mă suna să-mi aducă noile tricouri.

Desfac repede pachetul și verific foarte meticulos conținutul.

S-au ținut de cuvânt băieții! Tricourile sunt din bumbac 100%. Foarte moi și comode la purtat. Culorile imprimeului arată chiar mai bine decât in poză. Nu mă așteptam! Si în comparație cu experiențele anterioare legate de tricouri personalizate, imprimeurile sunt excepționale! Se vede că e treabă profesionistă aici! Nu vorbim de niște imprimări de mântuială ci de muncă serioasă!” O să le port cu mândrie!

Azi, când am ieșit cu băieții la o bere le-am făcut o mare surpriză.

-Băieți, vânătorul de bere e aici! Nu vă temeți! Cât timp sunt cu voi, nu plătiți pentru apă, malț și hamei! Să fie clar!

-Frate, ești tare! Iar tricoul e genial! De unde îl ai?

-Mi l-am comandat de pe tshirts.ro. Au acolo câteva sute de modele de tricouri cu mesaje amuzante. Ba poți chiar să-ți faci tricoul așa cum vrei tu.

-Super tare, frate! Îți stă bine! Mai dai o bere!

Ha ha! Mai dau! Uite, ție ți s-ar potrivi un tricou cu mesajul „pomanagiu de profesie” :))) Dar vă mai rog și eu ceva! Vreau și eu o poză sugestivă pentru tricoul ăsta! Să se vadă că sunt vânător de bere nu doar cu titlul și cu tricoul! Ce ziceți? Ridic berea asta în cinstea tuturor celor care și-au făcut cu mândrie tricouri care să le susțină poreclele!
image

image

image

Și mai vine un rând de bere…

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2015

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.