Publicat în Altele, Super Blog, Tiktok

Spațiu de depozitare la urgență cu La depozit

Note to self! Nu mai face glume cu Personajul! După cea în care i-am zis că-i închiriez un spațiu ca să-l mut de-acasă și-a pierdut de tot încrederea în mine și nu mai iese din casă. Îi este frică și să meargă până la pâine să nu-l iau cu forța și să-l arunc într-o boxă de depozitare.

arhivă personală
arhivă personală

Pfff…. Iar nu știi despre ce vorbesc? Ok, Uită-te la clip ca să înțelegi. Și pe urmă vii înapoi să-ți povestesc despre prima mea interacțiune cu un serviciu de închiriere spații de depozitare.

@unaaltacucostica

Proba nr 10 Superblog.. Personajul a primit o portie de spaima. Ladepozit.ro prezinta spatii de depozitare in Bucuresti. #unaaltacucostica #costica #superblog #ladepozit #spatiudepozitare #depozit #personajulluicostica #personajul

♬ sunet original – Una-alta Cu Costică

Gata? Ai văzut ce panică și-a luat? Acum îmi pare rău că am făcut mișto de el. Trebuia să-l iau mai ușor. Trebuie să recunosc, totuși… a fost distractiv să-l văd cum o ia razna.

În fine, ideea e simplă. Am discutat cu furnizorul. Mi-a spus că au ieșit de la print toate cele 2500 de tricouri personalizate „Una-Alta Cu Costică” și mi le trimite. Joi ar trebui să fie la noi. Și vorbind cu el la telefon mi-a picat fisa: 50 de cutii! Urmează să primesc acasă 50 de cutii pline cu tricouri. Unde să le depozitez? Ce să fac cu ele?

Unde găsesc spațiu de depozitare așa, din scurt?

Primul gând a fost să-i zic furnizorului să mi le trimită eșalonat, câte 10 cutii maxim, odată la câteva săptămâni sau când îl anunț eu că nu mai am, dar a zis din start că nu se poate și că trebuie să mi le trimită pe toate odată. Ghinion de neșansă!

Și uite-așa am început să caut spații de depozitare pentru cele 50 de cutii. De fapt, nu am căutat mai deloc pentru că am un prieten care știe tot ce mișcă prin București iar când i-am spus cu ce problemă urgentă mă confruntam mi i-a recomandat imediat pe cei de la Ladepozit. Am dat câteva click-uri, am intrat pe site-ul lor, am făcut un calcul DIRECT PE SITE pentru a alege boxa de depozitare perfectă, nici prea mare nici prea mică și după alte câteva click-uri și două-trei date lăsate pe site aveam făcută solicitarea de ofertă pentru un spațiu de depozitare de 3.5mp. Exact cât îmi trebuie pentru cele 50 de cutii pe care urmează să le primesc.

sursă: ladepozit.ro
formular solicitare oferta ladepozit.ro

După o scurtă discuție telefonică (ăla a fost și momentul când m-a auzit Personajul vorbind despre închiriere) am primit și oferta de preț și gata! Boxa era ca și închiriată. Mai erau doar câteva formalități care s-au rezolvat cât ai clipi.

La un moment dat îmi puneam problema descărcării. Știu cum sunt băieții ăștia de la firmele de curierat (mai ales în București) : Nu ai cu ce descărca? Nu ai cu cine descărca? Nu descarci! Pa, la revedere! M-am liniștit când doamna cu care am discutat la telefon mi-a spus că în incinta depozitului sunt lize (adică transpaleți cu activare manuală) pregătite pentru asemenea situații și că, în caz de nevoie, putem apela cu încredere și la colegii din locație. Ce să zic… Eu oi fi un zdrahon de 115 kg care în tinerețe fugea cu doi saci de ciment în spate, dar la vârsta mea parcă mai bine îmi sună munca mecanizată și ajutorul suplimentar.

Sunt sigure boxele de depozitare?

Sunt FOARTE SIGURE! Nu-ți spun câți bani am dat pe cele 2500 de tricouri personalizate, dar îți pot zice că e o mică avere pentru mine. Mai mult decât banii însă, mă interesează să nu mă trezesc peste două săptămâni, la lansare oficială a merch-ului că n-am marfa, pentru că din cauza zgârceniei am depozitat-o prin cine știe ce locuri obscure și mi-a dispărut. Deci când am primit asigurare că întreg perimetrul este supravegheat video în permanență și că accesul în incintă se face doar pe baza unei aplicații mobile, îți dai seama că mai sigur de atâta nu te poți simți, nu? Să știi că la marfa ta nu are acces nimeni fără aplicația de pe telefonul din buzunarul tău… Eu unul mă simt foarte confortabil așa.

sursă: pixabay

Unde mai pui că, dacă ai de depozitat ceva de valoare mai mare, ai și posibilitatea să instalezi suplimentar o alarmă individuală conectată direct la sistemul de securitate al incintei care, apropo, monitorizează non-stop tot ce mișcă în perimetru. Deci, dacă vrei să fii complet sigur că orice ai depozita în boxă e în deplină siguranță… well…

Spatii de depozitare ladepozit.ro

Un lucru îți mai spun după care fug să văd și eu boxa pe care am închiriat-o. Chestia asta cu închirierea de spații de depozitare e o idee foarte bună. Oferă și soluții pe termen scurt, gen: ai nevoie pentru o lună, dar și pe termen lung. Iar varietatea de metri pătrați face ca în incintă să găsești mereu exact spațiul de care ai nevoie. Fără să fii nevoit să lași spațiu neutilizat sau să mai închiriezi o boxă pentru un rest de… orice-ai avea de depozitat. E gândită pe toate părțile.

Gata, te las! Merg să văd boxa. Îmi chemi și mie un Uber, te rog? Am uitat să-mi încarc telefonul și nu mai am internet 😀

Articol scris pentru proba nr 10 din Superblog 2022, probă sponsorizată de:

LaDepozit

Un gând despre „Spațiu de depozitare la urgență cu La depozit

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.