Publicat în Super Blog

S.O.S, îmbracă-mă frumos!

     -3-0. Iar te-am bătut! Mai facem un meci?

     -Hai…

     -Frate, o știi pe Corina? Tipa aia bună de la Resurse Umane? M-am combinat cu ea. Am ieșit aseară la o bere și apoi am mers să vedem un film. Nici nu mi-am dat seama când m-am trezit cu ea peste mine în timpul filmului! Nu înțelegeam de ce a vrut să stăm pe ultimul rând. Nu se mai sătura de mine, frate!

     -Bravo, bro! Te-ai scos! Și ce ai de gând? Sper că nu faci cum ai făcut și cu Pat de la Marketing. Bă, de data asta te dau ăștia afară dacă îți mai face vreo gagică scene la muncă. Eu zic să fii atent!

     -Nuuuu, frățică! De data asta e pe bune! Îmi place tipa! E pe targetul meu! Dar am o belea. Vrea să mergem sâmbătă la un eveniment ceva, un cocktail party și mi-a zis că ar fi ceva „dress code black tie”. Nu știu ce-a vrut să zică. O fi vreo adunare de-aia cu sectanți ceva?

     -Hahahhahaaaa! Bă, da prost ești! Black tie înseamă că trebuie să ai o ținută elegantă. Să fii îmbrăcat frumos! Cămașă elegantă, pantaloni, pantofi, papion sau cravată… de astea.

     -Pfuuuu, da să știi c-am pus-o! Unde mă duc eu care toată viața am purtat doar pumeți și jersey-uri, îmbrăcat ca la nuntă?

     -Prietene, pupă-mi picioarele și umple-mi frigiderul cu bere că eu o să te scot din rahat. Dacă e ceva la care mă pricep astea sunt hainele. Știu exact ce trebuie să porți la evenimentul ăla ca să o dai pe spate. Hai să

black-tie

vedem ce ai prin șifonierul ăla moștenire de la bunică-tu ca să te îmbrăcăm gigea.

Daaaa, asta nu e bună de nimic, cu ăsta nu poți să te îmbraci, asta merge dacă te angajezi la circ, prietene… ce-i cu garderoba ta? Ai trimis un orb să ți-o cumpere? E varză! Nu ai ce alege de-aici! Ia, dă calculatorul ăla să-ți arăt cam cum ar trebui să fie o ținută black tie.

Uite aici: Un sacou din lână cu unul sau doi nasturi, cămașă albă, pantaloni de aceeași culoare cu sacoul și pantofi negri mat. Dar, ca să nu te pun să-ți cumperi acum un costum doar pentru un eveniment, hai la mine și vedem cum încropim ceva.

     -Hai, prietene… Lasă-mă! De ce nu pot să mă îmbrac cu niște jeanși și un tricou?

     -Amice, Corina mai mult ca sigur în momentul ăsta caută pe toate site-urile rochii elegante și pantofi stiletto special pentru ieșirea asta. Vrei să te faci de râs în fața ei? Pun pariu că se așteaptă să apari la întâlnire purtând o cămașă albă și un papion negru foarte cool. Gândește-te că femeile au o grămadă de fantezii cu bărbați îmbrăcați ca James Bond. Vrei să ai o seara de neuitat? Sau vrei să cinezi la pizzeria de peste drum, singur?

camasa-albaHai, uite aici. Nu te îmbrac 100% black tie dar o să fii gigea. Am o cămașă albă nouă numai bună pentru tine. Pantalonii ăștia o să și se potrivească perfect. Nu sunt chiar de costum. Dar sunt negri și merg bine. Probează pantofii ăștia. Clasici, dar comozi. Un papion negru la gât și ești gata.

Dacă nu-ți place, hai să lăsăm pantalonii. Ia jeanșii ăștia negri. Am niște mocasini tot negri care s-ar potrivi la ținuta asta. O cămașă albă, cu mânecile suflecate până peste cot și ești gata. Ia, desfă-ți nasturele ăla de la gât. Nu ai nevoie de el dacă nu porți papion sau cravată. Ei? Cum ți se pare?

Dă-le jos. Păstrează cămașa și pune-ți pantalonii ăștia. E o ținută mai casual. Pantalonii sunt din bumbac. Merge o curea neagră discretă. Sacou….ai nevoie de un sacou. Aveam pe aici unul negru. Îți plac coatele din piele la sacou? Oare de ce te întreb pe tine? Ești tufă. Doar pune-l pe tine. Lasă nasturele ăla! E suficient să închei doar unul! Ia să te văd… pantofi eleganți, cămașă șic, sacou…eu cred că merge!

     -Băi, da de unde știi tu atâtea despre ținutele astea șucare? Ce, ești un fel de consultant de modă în timpul liber, pe-ascuns? Sau ce?

     -Nu, prietene. În tinerețea mea am umblat cu o tipă. Taică-su avea o casă de modă. Primele întâlniri romantice le-am avut printre manechine și ținute extravagante. Și-am învățat câte ceva. Taică-su mă și vedea însurat cu ea. Mă pregătea pentru moștenire. Dar asta-i altă poveste. Hai, alege-ți cu ce vrei să te îmbraci și eu revin imediat.Ai nevoie și de o haină elegantă. E frig în perioada asta a anului. Am exact ce-ți trebuie.

Cum îți place paltonul ăsta? L-am cumpărat acum doi ani la un black friday și nu am apucat să-l port  niciodată. Cred că-ți vine. Ia, îmbracă-l. Perfect! Tipule, dacă te duci la petrecere îmbrăcat așa o s-o dai pe spate!

palton

Acum, mai avem câteva aspecte de pus la punct. În primul rând, ceasul ăla pe care ți l-am făcut cadou anul trecut. Îl pui la mână. O să-ți dea un aer mai sofisticat. Apoi, frizura…

     -Ce-i cu frizura mea? E modernă..

     -Da, da…știu. Ai dat o grămadă de bani pe ea. Dar dacă mergi la petrecere cu capul în halul ăsta, mai mult ca sigur o să creadă lumea că e petrecere cu clovni. Îți trebuie o frizură mai serioasă, mai… office. Și ținuta…încearcă, măcar pentru o seară să ții spatele ăla drept. Dacă o să stai așa cocoșat o să creadă lumea că ești bolnav. Deci, spatele drept!

Încă ceva… mașina. Nu bei deloc în seara aia. Chiar dacă e cocktail party, o să bei doar fără alcool. Te duci frumușel, iei fata de acasă cu mașina și când ajungeți acolo, faci cum ai văzut în filme. Cobori din mașină și-i deschizi portiera domnișoarei. Să lași impresie frumoasă. Ai înțeles? Așa o să eviți și să te îmbeți ca porcul și să te faci de râs. Acum, tai-o acasă! Sunt obosit. Pa!

Hey, James Bond! Să nu uit: Dacă nu-mi aduci înapoi hainele în perfectă stare, îți iei adio de la XBox! Ai înțeles? Hai, distracție plăcută! Pa!

bowtie

*surse foto&gif: giphy.com, answear.ro

                              Acest articol a fost scris pentru prima probă din SuperBlog 2016

3 gânduri despre „S.O.S, îmbracă-mă frumos!

  1. Foarte tare textul! Mi-am adus aminte de fața prietenului meu când i-am zis anul trecut că vom participa la Gala Superblog. „Trebuie să mă îmbrac la costum?” Epic!
    Spor la scris mai departe!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.