Publicat în Super Blog

Vacanță întârziată de 1 Decembrie

     Toată lumea a primit liber de 1 decembrie. Toaaată lumea! Mai puțin eu. „Am nevoie de tine aici!”, a zis șeful… Ar trebui să-mi dea un bonus consisent! Toți o să meargă să petreacă de Ziua Națională cu mici, cu țuică, cu fasole și ciolan…fraierul o să stea la muncă lângă șef, să întocmească rapoarte pentru audit! Cine m-a pus să-i arăt că știu, că sunt bun, că poate avea bază în mine?

     Cică îmi dă liber săptămâna următoare. Mulțumesc frumos, mișto! Da’ ce să fac eu atunci? Toată lumea o să fie deja la muncă înapoi, o să povestească ce-au făcut, cum s-au distrat de 1 decembrie. Eu… o să stau acasă în fața televizorului. Daaaar, o să fiu liber o săptămână, nu o zi ca restul… Măcar asta mă încântă. O săptămână liberă, plătită. Drept mulțumire pentru că-i fac rapoartele…

     Offf, de-ar fi acasă Dana… aș ieși cu ea la bar, aș petrece zilele la cinema, am sta până târziu în noapte și-am juca jocuri stupide pentru copii de 7-12 ani… Dar ea e plecată la Berlin. Mutată permanent cu cățel și cu purcel la Biroul Central. Cine m-a pus să renunț la Master? Eram și eu cu ea acolo. Nu îl trimitea șeful pe papagalul ăla de Paul. Dar, de! Nu eram compatibil cu postul… Ia stai așa! Păi de ce să nu-i fac o vizită la Berlin? Timp am berechet, acasă nu am ce face… parc-ar merge o vacanță europeană de câteva zile…

………………….

     După ce am pus toate detaliile la punct cu Dana și-am stabilit că ne vedem, e timpul să caut și transport. Că doar nu m-oi duce pe jos până la Berlin. Mi-a spus ea că la plecare a prins un zbor ieftin de la Ryanair. Am auzit de ei. Au curse prin toată Europa și știu că oferă zboruri economice, dar nu fac rabat de la calitatea serviciilor. Am văzut recent o știre că urmează să-și dubleze numărul de avioane. E alegerea perfectă pentru un city break low cost!

     Intru pe site-ul lor și caut zboruri către Berlin pentru perioada concediului meu. Ideea de bază a fost să fie un concediu scurt, de 3-4 zile, dar Dumnezeu mi-e martor că aș sta acolo cu Dana pentru toată viața dacă mi-ar cere. Am găsit o ofertă foarte tare pentru 4-7 decembrie. Dus-întors la doar șaișpe euro! Ești nebun? Păi șaișpe euro costă drumul de la București la Iași cu trenul! (Ba, mai mult chiar). Ryanair mi-a adus Berlinul mai aproape decăt casa părintească! He he! ryan

                                                             sursă: ryanair.com/ro

      Mă întreabă dacă vreau să-mi rezerv și-un loc anume. Prietene, și pe aripa avionului dacă mă duci eu sunt fericit! Când știu că la Sosiri în Berlin mă așteaptă ea, nu mă interseaza pe ce loc mă aflu în avion. Dar e bine de știut că pentru câțiva euro în Screenshot_2016-10-10-12-06-22.pngplus poți să-ți alegi locul în avion. Văd că oferă gratuit și transportul pentru maxim 2 bagaje. Mulțumesc frumos, băieți, dar 2 perechi de pantaloni, 3 tricouri, geaca de pe mine, și cele câteva articole de lenjerie încap numai bine într-o geantă de mână. Bașca, am loc și pentru laptop și cadoul pentru Dana.  Fac economie la cărat. Nu-mi place să plec în concediu cu șifonierul după mine. Fac totalul, achit cu cardul, printez biletele și aștept cuminte ziua plecării.

     Bună treaba asta cu Ryanair! Zboruri ieftine, în toată Europa, sistem de rezervări rapid și ușor de utilizat, au chiar și aplicația mobilă Ryanair. Cum ar spune englezu’: „This one is a keeper!” Nu se știe niciodată când mai am nevoie de ei!

     O sun pe Dana și-i spun că e totul pregătit. O aud prin telefon cum țipă de bucurie și apoi începe să-mi spună locurile prin care vrea să mă ducă. Brandenburg Gate, Muzeul Pergamon, Catedrala din Berlin și, bineînțeles, berăriile lor renumite! Cine-ar putea ajunge la Berlin fără să guste zecile sau, poate sutele de sortimente de bere pe care le oferă nemții?

sursă:                                                                        sursă:

Ciner-ar fi crezut că un concediu forțat, într-o perioadă nedorită s-ar fi putut transforma într-o vacanță de vis? Mulțumesc frumos, șefule! Trăiască! Ești the best!

Articol scris pentru proba 2 din Super Blog 2016

Un gând despre „Vacanță întârziată de 1 Decembrie

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.