Publicat în Super Blog

Ce-ți trebuie ca să fii din nou frumoasă…

Toată lumea știe că lucrez într-un magazin de electronice și electrocasnice. Puțini știu însă, că în echipa mea sunt și fete. Fete care sunt experte în vânzarea de plăci de păr, epilatoare, uscătoare sau perii rotative. Pe lângă colegele mele mai avem și câteva promoterițe de la diferite branduri care lucrează zi de zi cot la cot cu noi pentru a crește vânzările magazinului și, implicit ale brandurilor pe care le reprezintă.

Ei bine, aflându-mă toată ziua între femei, vreau-nu-vreau aud de la ele diverse informații, discuții, bârfe sau secrete pe care le dețin pentru a se menține frumoase. Nu trebuia să menționez, cred, faptul că toate colegele mele sunt extraordinar de frumoase. Parcă sunt decupate de pe cataloage, deși toate au vârste la care nu le mai pot numi domnișoare.

Într-una din zilele astea, într-un moment de acalmie, între „2 tramvaie care întorc la capăt” fetele mele s-au așezat la un pahar de vorbă în timp ce mai aranjau rafturile cu epilatoare și plăci de păr pe care le devastaseră clienții. Eu verificam niște stocuri pe la espressoare și alte aparate de bucătărie când fetele au început o discuție aprinsă.

     „-Fată, îți jur că nu mai pot! De când m-am mutat sunt ca o babă obosită! A fost cea mai prostă alegere. Praf pe stradă, nervi cu autobuzul, trezit dimineață, nu apuc să-mi fac somnul de frumusețe… ce să mai..sunt praf! Nu știu ce să mai fac! Îmi vine să-i zic domnului să ne mutam undeva mai aproape, în oraș!”

     „-Hai, fată! Nu te mai plânge atâta! Nu-i chiar așa grav!”

     „-Fată, tu te-ai uitat la mine în ultima săptămână? Mi-e și rușine să ies din casă! Uită-te la pielea mea cum arată! Zici că-i pielea unei țărănci care a venit acasă de la coasă! Hal de femeie cochetă sunt? Eu vând produse de înfrumusețare și sunt neîngrijită? Eu nu știu cum faci tu să arăți atât de fresh în fiecare dimineață! Nu pot să-mi dau seama cum de ești atât de frumoasă chiar și fără machiaj. Ce Doamne Iartă-mă, faci? Care ți-e secretul frumuseții?”

     „-Fată, tu te-ai uitat peste linkul pe care ti l-am trimis săptămâna trecută pe Watssapp?”

     „-Lasă-mă, tu, cu linkurile! Numai de linkuri cu pisici și căței n-am timp sau chef! Eu am probleme serioase!”

     „-Alooo!! Garaaa!! Care pisici și căței, femeie? Ți-am trimis să vezi ce mi-am cumpărat de la Gerovital plant tu, nebuno! Am găsit niște chestii noi și le-am încercat. Sunt atât de bune încât simt că sunt mai tânără și mai frumoasă decât am fost vreodată! Nici la șaișpe ani n-am arătat atât de frumoasă! Și cu asta e de acord cu mine și soțul care nu mai încetează să-mi facă complimente și să mă surprindă noaptea…dacă înțelegi ce vreau să spun. He he! „

     „-Ce vorbești tu acolo? Ce ți-ai cumpărat?”

     „- Fii atentă! Cei de la Gerovital au scos pe piață recent o gamă de produse care au în compoziție ulei organic din flori de mac. Sunt niște produse foarte bune care protejează pielea și tenul și sunt perfecte pentru tratamentele cosmetice pentru tenul deshidratat. Ei bine, după ce am citit câte ceva despre bunătățile astea am zis să le și încerc. Promiteau foarte multe și am zis că trebuie să văd cu ochii mei ca să cred.”

     „-Păi nu toate produsele de la Gerovital sunt bune și protejează pielea?”

     „-Nu mă întrerupe! Ba da, toate sunt foarte bune! Până acum, nimic din ce am încercat nu m-a dezamăgit. Bine, doar șamponul ăla pe care mi l-a cumpărat al meu dar nu-mi plăcea mirosul lui. De 10 ani suntem împreună și nu știe că nu suport mirosul de gălbenele! Dar asta nu-i vina șamponului. În fine, după ce m-am interesat puțin am cumpărat o sticluță de apă micelară, nu e mare, 150 de mililitri; pentru tratament de zi și o cremă nutritivă cu multivitamine pentru noapte. Bine, apa micelară poate fi folosită și noaptea și e foarte ok și pentru tratament dar și pentru demachiat. Ei bine, le-am încercat pe amândouă. Încet-încet au început să apară rezultate. Tenul meu era mai frumos, mai luminos, nu mai era deshidratat și nici iritațiile alea de la tot praful din magazin nu au mai apărut. Apa micelară m-a lăsat mască! Impuritățile de pe ten se curățau atât de ușor, fără niciun efort. Și simțeam că îmi calmează toată pielea! E ca un masaj relaxant! Asta ziua. Noaptea însă, crema nutritivă face alte minuni. Foarte repede am observat că mi-am recăpătat elasticitatea pielii, tenul meu părea mai tânăr, mai sănătos. Să nu îți mai spun că restructurează epiderma și o ajută să fie din nou o barieră puternică împotriva prafului și a altor factori de mediu nocivi. Practic, am scăpat de toată iritația pe care mi-o stârnea praful ăsta idiot.”

     „-Și nu-s scumpe chestiile astea? Mă gândesc că dacă tot sunt atât de bune ar trebui să coste ceva…”

     „-Un fleac! Cu 35 de lei mi le-am luat pe amândouă! Știi ce, pune mâna și intră pe site-ul celor de la Farmec și vezi toate produsele din gama asta. Sigur găsești ceva foarte bun și pentru tine! Dacă vrei, poți să le vizitezi și pagina de Facebook . Dă-le un like pentru că, de obicei, eu de acolo aflu noutățile despre produsele lor.”

     „-Ok, o să mă uit și când mă întorc din Grecia din concediu o să văd ce-mi cumpăr să rezolv și eu problemele astea cu tenul. Nu le mai suport!”

     „- Când pleci?”

     „- În două săptămâni. De ce? „

     „-Ești nebună? Pune mâna și cumpără-ți de azi! Cum să pleci la greci în halul ăsta! În două săptămâni ai timp să te repari și să arăți fenomenal! Vrei să creadă grecoteii că nu mai există românce frumoase în România? Nu pleci nicăieri așa, să ne faci de râs! Ți-e clar? Asta e tot ce-ți trebuie ca să fii din nou frumoasă!”

Tramvaiul a întors din nou la capăt așa că magazinul a început din nou să se umple încet-încet. Fetele au fost nevoite să lase discuția pe mai încolo însă eu, fără să vreau am primit o lecție gratuită. Am înțeles că femeile din România sunt atât de frumoase nu doar din cauza genelor moștenite din moși-strămoși. Româncele noastre au un ajutor de nădejde într-o companie serioasă. Abia aștept să ajung acasă să-i povestesc duduii ce-am mai învățat azi! Sunt sigur că o să fie mândră de mine și sper că o să o uimesc cu o noutate. Deși, sunt aproape sigur că ea știe deja de noua gamă de produse pe bază de ulei organic din flori de mac. Ea e frumoasă!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2016

Un gând despre „Ce-ți trebuie ca să fii din nou frumoasă…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.