Publicat în Super Blog

Găsește-ți stilul! Găsește-ți inspirația!

Nu vreau să-ți spun că ai gusturi proaste la îmbrăcăminte, dar săptămâna trecută când am ieșit cu tine la bere m-a văzut un prieten și m-a întrebat cine era boschetarul cu care eram la masă. A trebuit să-i spun că erai îmbrăcat așa pentru că ești orb. Practic, asta e singura scuză decentă pentru cum te îmbraci. Așa că, dacă vrei să continui să porți zdrențele astea, ai face bine să investești într-un baston pentru orbi și-o pereche de ochelari…

Dacă însă vrei să faci și tu o schimbare, așează-te aici și ascultă la mine. Inspiră-te din ceva! Din ORICE! Nu sunt cunoscător, nu sunt expert, dar am ceva ce tu nu ai. Sunt deschis la schimbare și ma inspir din toate locurile și de la toate persoanele pe care le știu și-mi plac. Iar când văd la cineva o haină care-mi place, mi-o și cumpăr. Ah, si dacă tot am ajuns la subiectul cumpărat, renunță la tonete, standuri și bazaruri. Pentru numele lui Dumnezeu, ai un salariu la care mulți visează. Îți permiți să-ți faci cumpărăturile de pe https://answear.ro/. Nu ridica din sprâncene. Pe Answear eu am găsit până acum orice articol de îmbrăcăminte sau încălțăminte pe care le-am văzut vreodată la vreo vedetă sau la vreo persoană de la care mă inspir.

Zici că nu știi de la cine să te inspiri? Închide ochii și gândește-te la lucrul care-ți place cel mai tare! Iar apoi gândește-te cine e persoana sau cine sunt persoanele care fac cel mai bine lucrul ăla care-ți place ție cel mai tare. Și ai un răspuns posibil. Iar dacă nici așa nu poți găsi o sursă de inspiratie, există un concurs lansat tot de cei de la Answear. În concursul ăsta oamenii pot posta pe Instagram imagini sau clipuri cu lucruri, locuri sau persoane care-i inspiră. Nu îți zic să participi. Îți zic doar să cauți creațiile celor care au participat deja pentru că sigur vei găsi zeci, sute de surse de inspirație.

Mă întrebi de la cine sau din ce mă inspir? Păi la început am încercat să-mi creez un stil inspirându-mă de la cântăreții de la noi. Dar de la o vreme au luat-o razna și nu prea-mi mai place cum se îmbracă. Așa că am decis să arunc o privire spre niște persoane pe care le consider mult mai aproape de sufletul meu. Știi că-s glumeț din fire, nu? Că-mi place să fiu în centrul atenției și că mă distrez de minune atunci când vă spun bancuri, nu? Ei, uite-așa am descoperit stand-up-erii. Și nu, nu neapărat cu glumele lor pentru că de cele mai multe ori glumele mele le-ar bate la fundul gol pe ale lor. Dar atitudinea pe care-o adoptă ei atunci când urcă pe scenă cu microfonul în mână , mă inspiră. E momentul ăla când „giveafuckometterul” lor e la zero și orice s-ar întâmpla în public, indiferent cât de slabă e audiența sau cât de proastă a fost gluma, ei merg înainte cu zâmbetul pe buze fără să conteze c-au dat-o de gard cinci secunde mai devreme. Și atitudinea nu se vede doar în modul în care gestionează astfel de situații ci și în modul în care se îmbracă pentru spectacole.

Uite! De exemplu eu aveam o oroare pentru blugii negri. Nu ți i-aș fi purtat nici bătut. Nu-mi plăceau și pace! Dar de când am văzut că o grămadă dintre cei de la stand-up poartă blugi negri, diverse modele. Cam ca ăștia de aici: https://answear.ro/h/jeans-negri.html, mi-am schimbat complet părerea și am început să port și eu. Întâi mai timid, doar prin casă… apoi am prins curaj și-am ieșit la o bere îmbrăcat într-o pereche de jeanși negri, ca la final să capăt încrederea să ma afișez în orice spații cu ei. Toate astea doar pentru că i-am vazut pe ei, pe stand-up-eri, îmbrăcându-i la o grămadă de evenimente.

Uite încă o chestie ciudată. Înainte nu stăteam pe gânduri. Când intram într-un magazin cumpăram prima haină pe care o probam. Indiferent că îmi plăcea cum stătea pe mine sau nu. Îmi era așa o rușine să ies din cabina aia de probă, să-i întind haina vânzătorului și să-i spun că nu-mi place… Știi cât de greu este să alegi o geacă de primăvară, de exemplu? Sunt zeci, sute de modele! Adică, uită-te și tu! https://answear.ro/h/geci-de-primavara.html E un haos total! Cum să alegi din atâtea sute de modele într-un magazin? Uite, de asta de multe ori, evitam să merg la cumpărături de geci, de exemplu. Pentru că știam că o să ies din magazin cu prima geacă pe care o probez și n-o să am curaj s-o dau înapoi.

Când eram într-o relație era mai simplu. Mergeam cu ea, se strâmba la mine și ca să n-o aud, lăsam haina jos să iau alta. Nu zic că avea gusturi bune. Zic doar că aveam o motivație să „sap mai adânc„. Dar acum zbor solo! Și-am găsit soluția. Cumpăr online! Ce mai! Am cumpărat, îmi vin acasă, le îmbrac, mă opresc în fața oglinzii și încep să recit așa, la întâmplare o bucată din show-ul stand-up-erului de la care m-am inspirat. Doar să văd dacă simt același vibe. Iar dacă nu e vibe-ul…. dau retur. Înseamnă că nu-i de mine!

Articol pentru proba nr 1 din SuperBlog 2021, probă sponsorizată de

Answear

Un gând despre „Găsește-ți stilul! Găsește-ți inspirația!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.