Publicat în Super Blog

Planuri de vacanță

     Bun! Totul e aproape pregătit. Ea a vorbit cu șeful, eu aveam deja programat concediu în perioada aia, am spart pușculoiul pe care scria „Vacanță – vară – 2019”, am plătit cazarea, de acum nu mai avem altceva de făcut decât să așteptăm data plecării și să fugim la mare! Aplicația de pe telefon a fost setată și arăta cu exactitate cât mai aveam de așteptat până să atingem nisipul fierbinte: 96 de zile, 23 de ore, 57 de minute și 34 de secunde; acum 30 de secunde… 28…

     După multe zeci de ore de discuții contradictorii am reușit să ajungem la un consens (în traducere: am fost obligat să fiu de acord cu propunerea ei – „bicoz”… woman), asupra alegerii locului de vacanță. Știam deja că era marea, dar nu reușeam să alegem stațiunea. Eu propuneam Mamaia, ea a venit cu Neptun; eu încercam să o tentez cu  cu Eforie, ea rămânea fermă pe poziție cu Neptun; eu încercam cu disperare s-o conving să se gândească măcar la varianta Costinești, ea revenea imperturbabilă, de parcă nici n-ar fi auzit ce vorbeam, la Neptun. Așa că n-a fost nici pe-a mea nici pe-a mea și am ales amândoi cu bucurie: Neptun! Când a fost vorba de cazare n-am mai avut nici puterea nici curajul să încerc s-o combat. Stabilise deja că vom petrece un sejur la Hotelul Miorița din Neptun și propunerea a fost aprobată din oficiu, în lipsa altor propuneri din partea mea. Știam, totuși, că-și făcuse temele și dacă ținea atât de tare de locul ales, era, cu siguranță, locul perfect în care aveam să ne simțim excelent. hotel Miorita Neptun

     Am încredere în alegerile ei, știu că niciodată n-a dat greș, dar îmi place s-o cicălesc, s-o sâcâi, s-o tachinez, doar-doar îmi mai arată încă o dată privirea aia încruntată de care știe că-s îndrăgostit. Singurul lucru pe care am avut dreptul să-l spun în legătură cu cazarea a fost: să aibă și piscină.  Și era oarecum degeaba spus pentru că sunt 100% convins că atunci când a căutat cazare s-a uitat din oficiu după un hotel cu piscină.Nu sunt genul de persoană extrem de activă atunci când merg în concediu. De asta prefer să am toate facilitățile de care cred că o să am nevoie la îndemână atunci când plec înpiscina hotel Miorita Neptun vacanță. Sunt genul ăla de turist care ar rămâne cu plăcere în perimetrul hotelului pe toată durata sejurului. Și culmea, și ea e la fel! Îi place să citească în aer liber și, implicit pe plajă, dar dacă are la îndemână piscina, well… e la fel de bine. Un cocktail, o umbreluță, protecție solară din belșug și-un șezlong cât mai aproape de marginea piscinei e tot ce-i trebuie. Bineînțeles, și-o carte! Așa e ea, așa sunt și eu. Nu ne place prea mult aventura. Când mergem în vacanță mergem ca să ne odihnim, să uităm de stres, de nervi, de griji, mergem ca să ne eliberăm de toate tensiunile și problemele, mergem să nu facem nimic din ce facem în restul anului. Prin profilul joburilor noastre facem amândoi zeci de kilometri zilnic pe câțiva metri pătrați și intrăm în contact cu sute de oameni. De asta atunci când mergem în vacanțe evităm plimbările ne-necesare și stăm cât mai departe de locurile înțesate de oameni. Acum, știu că sunt oameni și la piscina și la restaurantul hotelului, dar nu se compară cu aglomerația de pe plajă în mijlocul amiezeu sau cu puhoiul de oameni care mișună seara pe faleze sau prin zonele comerciale ale stațiunilor. Nicidecum! Mă gândesc cumva că și ăsta este unul din motivele pentru care ea a ales un sejur la Neptun. Stațiunea pare mai aerisită decât celelalte în care am tot fost anii anteriori iar nouă aerisit ne convine.

     Hotelul se află la o distanță de 700 de metri față de plajă, iar în traducere pentru noi asta înseamnă zonă ferită de agitația stațiunii. Știu, toată lumea merge la mare pentru agitație, dar cum spuneam, noi nu. Noi vrem relaxare, vrem liniște, vrem să lenevim. De asta hotelul Miorița și stațiunea Neptun au fost o alegere perfectă pentru noi.

     Vorbitul despre vacanțe, piscine și hoteluri mi-au deschis apetitul și mi-au accentuat dorul de concediu. Mai sunt câteva luni, dar cel puțin știu că în ziua plecării nu vom avea alte griji pe cap decât alea legate de bagaje. Bine, nu eu pentru că eu voi avea trollerul pregătit la ușă cu cel puțin 3 zile înainte de plecare, dar pe domnișoara mea cu siguranță o s-o prindă noaptea împachetând toate cele de trebuință. Și, ca în fiecare an, cu siguranță își va aminti în camera hotelului că a uitat ceva acasă.

Articol pentru proba nr 15 din Spring SuperBlog 2019, probă sponsorizată de

Hotel Miorița Neptun

Un gând despre „Planuri de vacanță

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.