Publicat în Super Blog

Să construiești premium, la fel de ușor ca visatul

     Până de curând trăiam cu impresia că o casă nu trebuie să coste mult. Mă gândeam că orice poate fi construit cu materiale ieftine și să țină mult și bine atâta timp cât este construit cum trebuie și atâta timp cât este utilizat respectând instrucțiunile. Până într-o zi când, venind de la muncă aproape mi-am rupt degetul mic de la mână din cauza trotuarului care s-a surpat sub greutatea mea. Era, normal, un trotuar turnat cu „meseriași” din sat, la care s-a folosit cimentul cel mai ieftin și nisip din cel mai prost, pentru că nu mi-am permis un pavaj de calitate. Ori n-am considerat necesar să investesc mai mult într-un trotuar.

     Și abia atunci mi-am dat seama. O construcție trebuie să beneficieze de materialele de cea mai bună calitate. Chiar cu riscul de a cheltui mai mult decât ai planificat, trebuie să investești în calitate premium atunci când îți construiești casa. Dacă atunci când m-am apucat de treabă la trotuar mă gândeam la aspectele astea, probabil aș fi investit într-un pavaj Arvore Star Stone, de exemplu. Știu, e ceva mai scump decât ar da oricine în mod normal pe așa ceva, dar calitatea lui spune totul. Unde mai pui că montajul este extrem de facil și se poate pune atât pe pat de nisip, pentru trafic ușor cât și pe șapă de beton pentru trafic auto mai intens. Și dacă aș fi investit într-un asemenea pavaj, cu siguranță nu mi s-ar fi întâmplat ce am pățit cu trotuarul meu după doar un an. Pentru că atunci când vorbim de premium, nu ne referim doar la aspect și la preț. Ne referim și la calitate ireproșabilă.

     Când o să-mi construiesc propria mea casă, cu siguranță nu voi face rabat la calitate. Spun „când” pentru că de mult timp visez să am o casă proiectată și construită după bunul meu plac. Undeva, la marginea Iașiului, nu foarte departe, dar totuși la o distanță care să mă ferească de zgomotul și aglomerația urbană. În multe nopți am visat căsuța mea în cele mai mici detalii. Câte camere va avea și cât de mari vor fi, ce acoperiș, cum va arăta curtea, cum va arăta gardul, ce materiale voi folosi. De multe ori, uitându-mă pe la emisiuni pe la TV sau citind articole pe internet, găsesc noi idei și noi materiale pentru construcții. Imediat în capul meu fac și modificările casei de vis. De exemplu, nu de multSistem-Complet-Alutytan-Viking-Pruszynski-Vindem-Ieftin-Casa-de-Comenzi văzusem cum cineva își montase un acoperiș cu tigla metalica Alutytan Ice Pur Viking Pruszynski. Povestea omul că tipul ăsta de țiglă conferă un strat ridicat de rezistență datorită elementelor din compoziție. Aluminiul, titanul și metalele prețioase magneziu, manganul și cromul, toate împreună fac din această țiglă una rezistentă nu doar la intemperii și trecerea vremii. Îți asigură și o rezistență ignifugă și nu numai. În timp, acoperișul nu-ți va pierde din culoare. În momentul ăla planul viitoarei mele case de vis s-a schimbat. Îmi vedeam căminul acoperit cu țiglă metalică Alutytan Ice Pur Viking Pruszynski și-mi plăcea enorm cum arăta în mintea mea.

     În altă zi văzusem într-o emisiune despre construcții cărămida porotherm integral și imediat am schimbat planul casei mele înlocuind cărămida clasică cu cea nouă despre care tocmai învățasem că are performanțe termice excepționale.

     De multe ori mă trezeam din visare și mă gândeam că nici într-o mie de ani nu mi-aș permite o casă ca aceea pe care o visez eu în fiecare zi. Lucru total neadevărat. Poate pe vremea când materialele de construcții costau cât nu făceau n-aș fi avut nicio șansă. Azi, însă, există un ajutor nesperat pentru toți oamenii care vor să se apuce să construiască, dar se tem de costurile enorme ale materialelor „pretențioase”. Există un magazin online care facilitează accesul clienților la materialele de construcții fără ca aceștia să mai plătească taxele intermediarilor. Știm cu toții că o cărămidă care pleacă de la producător la prețul de 1 leu, ajunge în magazin să coste 7 lei. Producătorul îl vinde unui distribuitor, distribuitorul îl vinde unui depozit, iar din depozit se aprovizionează magazinul. Fiecare, la randul lui, mai adaugă ceva peste prețul produsului, pentru că așa e comerțul. Iei la un preț și vinzi mai scump. De data asta, însă, clientul poate evita toate aceste adaosuri ale fiecăruia. Magazinul Vindem-Ieftin este ca un portal care face legătura directă între producător sau distribuitor și client fără ca acesta de la final să resimtă costurile pe care le-ar resimți dacă ar achiziționa produsul pe calea clasică.

     Una din cele mai frumoase chestii legate de acest magazin este că tu, ca și client, poți comanda produse care vin de la distribuitori sau producători diferiți. Tu îți faci coșul de cumpărături iar Magazinul se ocupă de transportul întregii comenzi. Gândiți-vă câți bani salvați numai de aici. În loc să plătești patru-cinci livrări, plătești una singură. Nu mai vorbim despre timpul salvat pentru că este evident.

     Păi în condițiile astea ce ușor mi-ar fi mie să m-apuc să-mi construiesc căsuța mea de vis. Să intru pe net, să-mi aleg produsele de calitate premium (pentru că, nu-i așa?, atunci când poți cumpăra ieftin și calitativ, prost ai fi să nu profiți), cei de la Vindem Ieftin să-mi obțină prețurile cele mai bune de pe piață (apropo, în funcție de cantitatea de material necesară, ei îți pot obține un preț și mai bun. Cu cât comanzi mai mult, cu atât prețul scade) iar eu să aștept cuminte în fața porții livrarea produselor.

     Un alt aspect interesant al celor de la Vindem Ieftin este livrarea. Aceasta se face direct din stocul producătorului și nu dintr-un depozit oarecare unde marfa să zacă luni sau ani. Marfa vine ambalată perfect iar își asumă responsabilitatea în fața clientului pentru achiziție pentru ca acesta să nu simtă niciun stres, nicun risc. Iar la final, ca orice client mulțumit de achiziția făcută, poate înregistra un review, o recenzie video pe care să o încarce pe site-ul magazinului. Un gest mic din partea clientului, de mare ajutor pentru viitorii cumpărători și pentru magazin.

banner-producatori-si-sigla-cu-macarale

 

 

Articol pentru proba nr 7 din Spring Super Blog 2019, probă sponsorizată de

Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro

Un gând despre „Să construiești premium, la fel de ușor ca visatul

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.