Publicat în Super Blog

City break „ca-n filme”

     – Frate, o iubesc de mor! Dar nu știu ce să mă fac cu ea! Romantismul la ea este ca o carte în chineză. Nu-l pricepe și pace! I-am dus un buchet de trandafiri și m-a certat că de ce am plătit niște flori pe care le-au omorât unii. I-am pregătit o cină romantică și nu se mai oprea din râgâit. Cică: „sunt complimente pentru bucătar„.  Am încercat de toate. Ursuleți de pluș, declarații la radio, surprize romanice în dormitor cu lumânări parfumate și… alte chestii, cine pretențioase, escapade la munte, numește-le pe toate! Eu le-am încercat. Nu reușesc să-i aduc puțin romantism în viață și asta e. Nu știu ce să mă mai fac!

     – Frate, e nasoală treaba! De ce nu-ți cauți pe altcineva dacă ea nu te iubește. O să-ți fie cam greu la început, dar trece.

     – Oh, dar nu zic că nu mă iubește! Mă iubește enorm! Și mi-o arată cât poate ea de des! Doar că nu se exprimă într-un mod romantic. Are niște moduri ciudate în care-ți arată dragostea. Nu-i asta problema. Nu-mi fac griji! Doar că simt și eu ca bărbat nevoia de puțin romantism, puțină fantezie în viață.

     – Hm… nasol. Și zici c-ai încercat tot?

– Tot-tot! Cu nimic n-am reușit s-o conving să să lase purtată de romantism.

     – Și nu e nimic, n-ai observat niciodată nimic care să o emoționeze? O țară, o stare, un copac, o mâncare, orice? De ce n-o duci într-o vacanță mai specială? Găsești pe net o grămadă de idei de locuri romantice în care poți s-o duci. Nu-i neapărat nevoie să faceți o vacanță lungă. Un city break Christian Tour ar fi perfect pentru voi. Nici prea mult timp ca să se plictisească, nici prea puțin ca să nu înțeleagă nimic.E imposibil să nu aibă ceva care s-o impresioneze și s-o sensibilizeze până-n măduva oaselor!

     – Îi plac copiii. Mult! De câte ori are un copil pe lângă ea se transformă în cea mai sensibilă mămică wannabe.

     – Mda, nu știu sigur cum ai putea să folosești asta pentru cauza ta. Dar dacă vă căsătoriți și o să aveți copii, poți să fii sigur că o să i se rezolve problema de la sine. Altceva ai mai observat?

     – Iubește la nebunie serialul ăla, Game of Thrones. Se uită la el încontinuu. Se termină și-l pune de la capăt. Din cauza ei l-am văzut de atâtea ori că l-am învățat și eu pe de rost. Cum începe genericul se înmoaie ca un burete și lăcrimează pentru fiecare actor. A, și are o pasiune imensă pentru actorul care-l joacă pe Jamie ăla.

     – Asta e, bro! Știu cum poți s-o faci să se transforme într-o romantică. Fii atent! Multe scene din Game of Thrones au fost filmate în Croația. De exemplu, la Dubrovnic s-au filmat toate scenele care se întâmplă la King’s Landing. Și se potrivește perfect! Pe-acolo a trecut Nikolaj Coster-Waldau de foarte multe ori la câte scene a avut de filmat!

     -Cine-i Nikolaj Cos… ăla?

     – Actorul care l-a jucat pe Jamie, bolândule! Ia gândește-te! O duci într-un city break în Croația, la Dubrovnic, să vadă locurile în care s-a filmat serialul ei favorit, pe unde a trecut și unde a filmat actorul ei favorit și BAM! Ai înmuiat-o instant! Și nu e doar de

640px-Peristyle_of_Diocletian's_Palace,_Split_(11908116224)
sursă: wikipedia

Game of Thrones, să știi! Localitatea e pe malul Adriaticii, e un loc superb, plin de erotism și încărcătură emițională. Ar fi soluția perfectă ca să o faci să se „romantizeze”. Garantat!

Orașul e un muzeu gigantic, cu arhitectură spectaculoasă, cu celebrele ziduri, cu marea de-un albastru regal, cu gradinile viu colorate. O poți duce la Split, unde să vadă Palatul lui Dioclețian. Acolo s-au filmat scenele cu dragonii lui Daenerys. Puteți vizita Žrnovnica, unde s-a turnat marea lupta din sezonul patru. Pe urmă o poți duce la Moara Antoničin. Acolo s-a filmat scena cu Missandei și Grey worm, când el o vede goală, îmbăindu-se. Aia a fost o scenă încărcată erotic. Cu siguranță n-o să reziste!

 Să nu te sperii, nu-i deloc greu să ajungi acolo. Pe lângă ofertele de cazare găsești și bilete de avion Christian Tour. Practic, la ei îți poți organiza întreaga vacanță, indiferent loc, durată sau perioadă. E extrem de simplu. Și, dacă totuși n-o să-i placă la Dubrovnik, nu dispera. Pe Christian Tour e plin de oferte city break. O poți duce la Viena, la Amsterdam, la Paris, la Veneția, în Grecia, la Atena. Sunt atât de multe opțiuni și toate-s excesiv de romatice! Cu siguranță o s-o faci să devină mai romantică.

 

*sursă: Christian Tour

– Oau! Ce mișto! Cred că-i o idee bună. O să încerc! Și dacă tot n-o s-o conving să scoată la lumină latura romantică, n-o să fie o problemă. Eu o iubesc așa cum este. Are farmecul ei aparte, are „ceva-ul” ei. Dar de unde știi tu atâtea despre Croația și Game of Thrones și locuri prin care s-a filmat serialul ăsta?

 

– Valar Morghulis, prietene! Valar Morghulis!

 

Articol pentru proba a doua din SuperBLog 2018, probă sponsorizată de Christian Tour.

 

Un gând despre „City break „ca-n filme”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.