Publicat în Super Blog

3 situații în care timpul nu-ți mai ajunge decât pentru o epilare…

La meci…

Mă așez în fața televizorului, confortabil cu gândul să prind măcar prima repriză din meci până se epilează ea și se pregătește de ieșit în oraș. Nici bine nu s-a terminat de cântat 12988199_1153241331372996_1146993892_nImnul de stat c-o aud din hol:

-Hai, sunt gata! Tu nu te-ai îmbrăcat încă?

-Păi, nu te-ai mai epilat? Cum ești gata?

-Ba da, m-am epilat! Hai că întârziem la restaurant!

-Păi, cum te-ai epilat atât de repede?

-Am făcut o vrajă și am fost gata imediat. Glumesc. Am folosit o cremă depilatoare nouă de la Farmec. Este atât de bună încât e suficient să mă dau cu ea, iar după 3 minute sunt gata. O curăț cu apă și picioarele sunt catifelate.

-T…t…trei minute? Adică eu n-o să mai pot urmări nici măcar o repriză de fotbal în timp ce tu te epilezi?

-Așa e, dragule. Dar, în trei minute cât durează epilatul meu, poti urmări retrospectiva meciului de fotbal. Tot e bine 😛

Păcăleala…

-Mergem la plajă, dar înainte de asta mă epilez și eu.

-Tot crema aia în trei minute?

-Tot. E preferata mea! Ai văzut ce catifelată e pielea după ce mă epilez. Se datorează uleiului de argan. Hai că nu ai mult de așteptat. Ai văzut cât de repede se rezolvă. Uite, ca să nu zici că te neglijez, cât timp acționează crema pe picioare, îți fac un masaj la spate. Ce zici? Hai, întinde-te pe burtă. Meriți și tu un răsfăț.

12988089_1153241308039665_1078416556_n-Mmmmmbine.

   ………………

-Ce miroase așa? Cu ce m-ai dat? Băăăi! Ce-i astaaaaa?

-Hihi! Te-am păcălit, micuțule! Te epilez!

-Ești nebună? Numai creme de femei n-am mai avut pe mine! Dă-te jos de pe mine să mă duc să mă spăl!

-Stai calm, blegule! E cremă depilatoare pentru bărbați! E la fel de rapidă ca cea pe care o folosesc eu și are proprietăți dezinfectante. Și poți sta liniștit. Nu te iriți cum te-ai iritat de la benzi data trecută. Extractul de Boswellia serrata se ocupă de asta.

-M-ai păcăliiit? Mi-ai zis că îmi faci masaj! Trebuia să-mi imaginez că niciun masaj nu ține trei minute!

-Nu, blegule. Niciun masaj nu ține trei minute. Dar în trei minute te-am convins să-ți lași spatele pe mâna mea. Te-am păcălit și te-am epilat în trei minute!. Hai, nu fi bosumflat! Acum ești mai frumos, fără pădurea aia pe spate!

Competiția…

-Iub, am chef să văd un film…farmec 1

-Păi, hai că pun la descărcat unul. Ai vreo preferință?

-Nu, orice vrei tu. Comedie să fie. Hai că între timp eu mă epilez…

-Până termini tu cu epilatul eu am descărcat filmul deja.

-Facem pariu? Uiți că am trecut pe epilare rapidă?

-Ei hai! Doar n-oi fi mai rapidă decât conexiunea mea la internet! Facem.

-Cine pierde face cinste cu cina în seara asta? Te bagi?

……….

Cu ocazia asta m-am convins că în trei minute nu pot descărca un film de pe net, dar pot suna la restaurant să fac o rezervare.

În lumea asta modernă totul se întâmplă pe modul „fast forward”. Oamenii trăiesc repede, iubesc repede și pier repede. Într-o astfel de grabă permanentă, cei de la Farmec ne vin în întâmpinare cu epilarea repede. Un mod inovator prin care doamnele, domnișoarele și chiar domnii pot scăpa de părul nedorit de pe corp în timp record. În această epocă a epilatului-viteză și noi suntem puși în situația în care trebuie să ne schimbăm obiceiurile. Astfel, meciul de fotbal din timpul epilatului a devenit retrospectiva sportivă, masajul blând al iubitei a devenit minciuna cu care te prinde în plasă iar conexiunea la internet a devenit lentă. Doamne, și ce mândru eram de conexiunea mea la internet…

 

Acest articol a fost scris „repede” pentru Spring Superblog 2016

Un gând despre „3 situații în care timpul nu-ți mai ajunge decât pentru o epilare…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.