Publicat în Super Blog

Black Friday-ul în care Volodia a mutat depozitul Answear la mine-n șifonier

-Volodie, încerc să-mi cumpăr telefonul ăsta, dar de fiecare dată când încerc să fac plata primesc mesaj cu fonduri insuficiente. Sunt deja la al treilea card de credit. Se întâmplă cumva să știi despre ce este vorba și unde mi-au dispărut banii din conturi?

-S-ar putea să știu ceva…. dar nu sunt sigur. Ieri am intrat puțin să mă uit pe internet…

-Volodie, uitatul pe internet nu te lasă fără bani. A trecut vremea când o conexiune din greșeală însemna facturi cât pentru o mașină. Deci, ce-ai făcut? Unde-mi sunt banii?

-Hai fii calm, Blea! Mă plictiseam și eu ca omul și am zis să mă uit să văd ce oferte sunt de Black Friday-ul ăsta. M-ai uitat pe site-ul ăsta, m-am uitat pe site-ul celălalt… și eu, așa… să treacă plictiseala. Și în plus, sunt banii noștri. Nu sunt ai tăi!

-Prietene, uitându-te pe site-uri nu dispar bani din conturi. Ce-ai făcut cu banii? Pe ce i-ai dat? Și banii tăi or să fie ăia pe care-i muncești tu. Ăia pe care o să-i cheltuiești de pe un card cu numele tău pe el. Faptul că-mi știi informațiile nu-ți dă dreptul să-mi cheltuiești banii. Pe ce i-ai cheltuit?

-Eh… și eu pe chestii. N-am cumpărat foarte multe. Două trei lucruri pe ici pe colo. Uite, de exemplu, am găsit pe Answear haine de firmă la reducere și am zis că ar fi bine să luăm câte ceva. Că tu nu prea-ți cumperi haine de firmă. Uite, ți-am comandat și ție perechea aia de jeanși care-ți plac și pe care spuneai mereu că nu te-nduri să-i cumperi. Merită să nu te mai aud toată ziua prin casă plângându-te că n-o să-ți permiți niciodată să te îmbraci în G-Star Raw. Dacă tu nu te încumeți, mă încumet eu să-ți îndeplinesc visurile… Și mi-am luat și mie câte ceva. Că tu nu mă îmbraci niciodată.

sursă: answear.ro

-Ești conștient că tu nu poți purta nimic din ce-ai comandat, Volodie? Tu nu exiști! Tu ești o plăsmuire a imaginației mele! De asta ești prietenul meu imaginar! Tu apari atunci când uit să-mi iau pastilele! Prietenul meu imaginar care mi-a comandat geacă de piele? Volodie! Când vreodată m-ai văzut purtând geacă de piele? De ce-mi cheltuiești banii aiurea pe chestii pe care știi că n-o să le port?

-Blea, să nu-ți fie cu supărare… dar arăți bine în piele! Mai știi geaca aia de piele pe care-o aveai și care-ai spus că ți-a fost furată din vestiar la muncă acum două săptămâni? Asta pe care ți-am comandat-o este exact ca ea. Aproape identică! Am profitat că am găsit oferte de Black Friday pe Answear.ro și n-am stat pe gânduri. Și după ce-am pus geaca în coș m-am gândit să comand și niște cămăși. Niciodată nu te-am văzut purtând cămăși de blugi. O să ai o surpriză când o să vină coletele.

sursă: answear.ro

-Volodie, geaca aia nu mi-a furat-o nimeni. Aia nu-i o geacă pe care și-ar dori-o careva. Geaca aia a ajuns la gunoi pentru că nu-mi plăcea și pentru că tu mi-o tot băgai pe gât! Doar am mințit că mi-a fost furată ca să nu mă mai bați la cap cu ea. Și cămăși de blugi nu port pentru că eu nu port cămăși deloc! Ce te face să crezi că o să port acum?

-Da bravo, Blea! Eu mă gândesc la tine, să-ți fie bine și tu-mi faci de-astea. Și când mă gândesc cât m-am bucurat că am găsit și încălțăminte de firmă la alegere și ți-am comandat două perechi de New Balance, ăia pe care-i țineai în coș de câteva luni…

-Volodie, îți înțeleg gestul, chiar îl înțeleg. Dar tu realizezi că mi-ai cheltuit toți banii pe îmbrăcăminte? Nu toți banii. Greșesc. Ai cheltuit bani pe care nu-i am pe îmbrăcăminte! Bani pe care acum trebuie să-i dau înapoi în multe rate! Și asta doar pentru că te plictiseai? Serios? Din plictiseală mi-ai comandat bermude pentru plajă, prosop și șlapi? Tu știi că nici la anul nu mergem în concediu? Unde-o să folosesc eu toate astea? O să le port în excursie până la baie în cadă și înapoi?

sursă: answear.ro

Volodie, ce mi-ai făcut, Volodie? De șapte luni urmăresc telefonul ăla și acum când l-am prins la reducere, din cauza ta nu am cu ce să-l plătesc! Și în plus, mi-ai comandat un camion de haine, Volodie! Tu înțelegi că eu nici nu am atâta spațiu în șifonier nici dacă-mi arunc la gunoi toate hainele pe care deja le am?

-Să-mi fie cu iertare, Blea, dar te corectez. Nu le mai ai. După ce am plasat comanda ți-am aruncat la gunoi tot ce aveai vechi. Ți-am lăsat doar hainele de muncă și-un rând de pijamale…

Articol pentru proba nr 16 din SuperBlog, probă sponsorizată de

Answear.ro

Un gând despre „Black Friday-ul în care Volodia a mutat depozitul Answear la mine-n șifonier

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.