Publicat în Super Blog

Cum să-ți ceri iertare cu un suc natural stors de HUROM…

     Am fost certat. Grav! Să vă povestesc ce și cum am pățit: Imediat după ce-am pus întrebarea „aia”, ne-am mutat împreună. Toate bune și frumoase până într-o zi când la ușa noastră a apărut mama. Nu a mea, ci a ei! Soacra, cum ar veni. Încărcată cu o mie de bagaje, a venit să vadă ce-i fac copilașii  și să le aducă niște bunătăți. Nu-s eu genul de om căruia să-i placă să primească ceva de la părinți, dar femeia ni le-a adus cu greu având cele mai bune gânduri pentru noi. Sunt unul din fericiții bărbați care-s iubiți de soacră. Da, unul din ăia doi care trăiesc pe planeta asta.

     Așa și cum vă ziceam, am fost certat grav. Cu o seară înainte eu tocmai găzduisem o petrecere FIFA pe consolă cu prietenii mei. Duduia a fost și ea cu fetele la o petrecere în pijamale și cum știam că până dimineață n-o să apară, am umplut casa de băieți, bere, chipsuri și alte tâmpenii necesare unei nopți de FIFA. Vă dați seama că la ora la care ne-a bătut soacră-mea în ușă, eu abia crăpam un ochi cât să văd pe unde beau cafeaua. Casa era un dezastru. Cutii de bere peste tot, pungi de la chipsuri, sticle de Cola și de whisky la fel, și multe altele. Atât i-a trebuit femeii să vadă că m-a și luat la-mpins vagoane. Că eu așa îi întrețin fata, că-i dau mâncare nesănătoasă, că-i dau sucuri care nu fac decât rău și n-am apucat să deschid măcar gura să-i explic situația că-mi și dă una după ceafă de-mi amestecă mințile și-mi spune să iau sacoșa de după ușă și s-o duc în balcon că-i plină cu mere proaspete, naturale. Ia, hrănește-te cu fructe naturale, zevzecule, nu mai băga în tine chimicalele alea! Eu vă aduc bunătățuri ca să mâncați sănătos și tu îți bați joc de sănătatea voastră? Și n-apuc să ajung până la ușa balconului că o și sună pe duduie să-i raporteze starea în care m-a găsit. Vă închipuiți ce meci am avut pe urmă cu ea. Mi-a spus foarte clar să nu fac dezmăț în casă cât e ea plecată și eu am făcut taman pe dos. Și iaca de ce-i supărată pe mine și nu-mi vorbește deloc de două zile.

     Dar nu-i nimic. Știu cum s-o îmbunez. Știu exact ce să fac. O să-i pregătesc cel mai romantic mic dejun pe care l-a putut servi în viața ei. Mâine dimineață mă trezesc înaintea ei și mă strecor la bucătărie. O să-i pregătesc două ouă fierte moi, așa cum îi plac ei, pâine prăjită cu salată de vinete și un munte de clătite. Pe urmă o să pun în funcțiune noul nostru Storcător prin presare la rece, Hurom și-o să-i fac un suc din câteva mere din cele pe care le-a adus maică-sa zilele trecute. Dacă n-o să cadă pe spate de la clătite, sucul ăla sigur o s-o facă să renunțe la supărare. Nu există suc pe lumea asta care să-i placă mai mult decât ăla de mere. Nu-mi fac griji c-o trezesc, chiar dacă are somnul foarte ușor. Minunea asta de storcător e atât de silențios că nu-ți dai seama dacăha_i_gray_slider funcționează, stând lângă el. O să-i duc mâncarea și sucul lângă pat cu trei minute înainte să-i sune alarma. O las să se trezească, să oprească ceasul și când o să se întoarcă pe partea cealaltă să se dea jos din pat o  s-o aștept cumințel lângă cu bunătățile ei preferate. La început o să fie confuză, n-o să înțeleagă ce se întâmplă. Atunci e momentul să-i intind paharul cu suc împreună cu un „Bună dimineața, micuța mea!” Trebuie să am grijă să-mi amintesc să-i spun că sucul e 100% natural, făcut din merele de la mama. Asta o s-o facă să lase garda jos și să nu-i treacă prin minte să-mi verse conținutul în cap. N-ar arunca niciodată ceva ce a primit de la mama. După care o invit să se delecteze cu bunătățile pe care i le-am pregătit. Ouăle îi plac decupate „la vârf”, dar nu-i place să facă ea operațiunea. De asta o să i le duc gata pregătite și cu capacul tăiat. Știu că-i place să întindă prin gălbenușul moale bucățile de pâine prăjită, tăiate  bastonașe, deci așa o să i le pregătesc. Iar salata de vinete o s-o mănânce direct cu lingurița, așa cum îi place ei. După ce termină de mâncat o să scot de după veioză și celălalt pahar de suc de mere și-o să i-l dau în mână, pentru că știu că de fiecare dată după ce mănâncă mai vrea un pahar de suc. Ăsta-i unul din marele avantaje ale storcătorului Hurom. Băi. frate! Din trei fructe faci o grămadă de suc! Nu pierzi nimic! Cu tehnologia asta nu doar că îți stoarce tot ce se poate stoarce din fructe, dar datorită lui se rețin în suc toți nutrienții.

logo-hurom_1504190816

     Așa o s-o fac să uite supărarile pe mine și, la cum o știu eu, o s-o sune pe soacră-mea să-i spună că am grijă de ea și că îi dau să mănânce și să bea numai natural. Și, cine știe… un moment romantic după micul dejun nu strică niciodată, nu?

Articol pentru Super Blog 2018

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.