Publicat în Super Blog

Cum să vinzi Hurom

     Vară, august, 35 de grade la umbră. Ar merge-un suc rece, ceva fresh, răcoritor. Mă duc la frigider, iau de acolo 2 kiwi, două pere, o mână de căpșuni și 3 felii de ananas și mă apuc să-mi fac un suc proaspăt stors la noul meu storcător prin presare la rece, Hurom. Sună puțin amuzant numele, nu? Trebuie să recunosc, prima dată când i-am auzit numele mi-a venit în cap acel: „Vrrruum, vrruuum!” din copilărie, când mă jucam cu mașinuțele și imitam zgomotul motorului. logo-hurom_1504190816

     Dar, să revenim. Storcătorul ăsta smecher este salvatorul meu pe timp de vară. Oricând am nevoie de ceva răcoritor, în doi timpi și trei mișcări îmi fac rost de cele mai bune sucuri. Arunc peste el niște fulgi de gheață și aia e! Sunt atât de bune încât îmi vine să ies prin parcuri cu storcătorul și să vând sucuri reci si bune. Aș face o mică avere pe temperaturile astea. Băi nene, dacă aș lucra în echipa de marketing a celor de la Hurom, asta aș fi făcut! Ce reclamă e mai bună decât aia în care clientul poate să testeze produsul pe loc? Niciuna! Și ce perioadă e mai bună pentru a promova un storcător de fructe, decât o vară întreagă, când lumea se topește pe picioare? Ei… uite o idee bună!

     Mai țineți minte nebunia aia cu evenimentul ăla de pe Facebook? „Ziua Izabellei„, parca îi zicea. Zeci, sute de mii de oameni au dat attend, la o singură glumă. Păi ce credeți că s-ar întîmpla dacă cei de la Hurom ar organiza în diverse orașe evenimente pe Facebook gen: „Demonstrație cu vânzare, storcătoarele Hurom” ? Sau, pentru un impact media mai puternic, simplu: „Sucuri gratis în parcul X”! Ohooo! S-ar îmbulzi lumea la ei ca la moaște!

Nu cred c-ar trebui un efort prea mare. Un hurom-hz-2camion plin cu fructe și legume, câteva storcătoare pentru făcut sucuri, multă gheață, 2-3 promoteri și o grămadă de storcătoare gata pentru vânzare pe loc. Bine, să fim sinceri, storcătoarele astea se vand singure! Adică, uitați-vă și voi ce finisaje premium, ce ax melcat serios, ce  motor fiabil și deloc zgomotos… bine, asta-i o caracteristică pe care o găsești la multe storcătoare cu presare la rece, însă ăsta e cel mai silențios. Dacă nici dragonul ăla de pisică a mea nu-l aude… și ea aude orice!

      Ar fi interesant ca la o astfel de prezentare să aducă un storcător desfăcut în bucăți ca oamenii să înțeleagă de ce Hurom oferă acei 10 ani garantie la motor. Una este când omul vede cât de robust este un produs și înțelege calitatea pieselor folosite și tehnologia de vârf, alta este când un promoter îți recită câteva caracteristici și-ți bagă pe gât un pahar de suc proaspăt stors. Altul este impulsul, alta este convingerea.

Eu unul aș pune pe mese zeci de coșuri cu diverse fructe și legume și aș provoca trecătorii să-și inventeze singuri sucurile. Să aleagă orice combinații de fructe, de legume, sau, de ce nu împreună, să vadă câte posibilități există. Vrei un suc de păstârnac și rodie? Se face! Pepene roșu cu kaki și zmeură? Nicio problemă! Cerul este limita! Imaginație să fie!

     Și, bineînțeles, nicio astfel de prezentare n-ar trebui să treacă fără o mega promoție. O reducere la storcătorul Hurom achiziționat pe loc în timpul demonstrației? Ce reducere? Cât? Asta nu știu. Probabil ar trebui să fie gândită bine de tot promoția. Dar cu siguranță ar prinde și s-ar face foarte cunoscuți. Plus că, ar câștiga și niscaiva clienți.

Știți că la Hurom puteți testa produsul timp de 4 zile, nu? Nuuu? Maaamă! Deci e super tare! Intri pe site, completezi un formular și ei îți trimit un storcător de probă. Tu îl plătești inițial, normal, dar dacă nu ești mulțumit de el, îți primești banii înapoi fără probleme. Dacă însă, te-a încântat produsul și vrei și tu unul, nimic mai simplu: îi anunți și ei îți trimit prin curier un storcător nou-nouț. Normal, pe ăla de teste îl dai înapoi cum l-ai primit, că poate mai vor și alții să testeze… Oricum, mi s-a părut o chestie super tare pentru care îi felicit!

     Să nu uităm însă, cel mai mare beneficiu pe care l-am putea avea în urma unei achiziții de genul ăsta. O îmbunătățire categorică a stilului de viață. Adică, să fim serioși… știu că tuturor ne plac sucurile îmbuteliate, dar când a fost ultima dată când ați citit lista de ingrediente de pe o sticlă de suc „natural”? Nu? Să citiți! Ei bine, cu Hurom veți avea parte GARANTAT de un suc 100% natural! Și nu o spun eu, sau ei. Este un lucru demonstrat și chiar logic. Bagi fructul, iese sucul! Simplu ca „Buna ziua!” Nu ai aditivi alimentari, nu ai corectori de aciditate, nu ai sucuri concentrate din alte fructe pentru culoare sau aroma! Este doar suc! Bine, în cazul meu este suc și multe chipsuri de gheață, dar asta nu e rău. Asta e de bine!

     Da, bună idee! Dacă aș lucra pentru ei, cu siguranță aș pune-o în practică! Sunt curios, câți dintre voi ați merge la un asemenea eveniment pe Facebook? eveniment

 

Articol „stors la rece” pentru Super Blog 2017

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.