Publicat în Super Blog

Din Bulgaria cu drag, Matt!

     Paișpe ani au trecut de când ultimul episod din serial ieșea pe televizor. Paișpe ani de când am părăsit cel mai mare și cel mai cunoscut personaj pe care l-am jucat. Dar chiar și acum, după atâția ani, pe unde ajung tot aud lumea strigând după mine: Joey! Joooeey! Nu zic că mă deranjează, dar aș prefera ca unii să mă strige pe numele meu, ăla adevărat. E incitant când fanii te strigă pe numele personajului îndrăgit, dar mă gândesc dacă nu cumva oamenii ăia chiar nu știu cum mă cheamă și de asta mă strigă Joey. Ori mă identifică atât de mult cu personajul…

     În fine, trecând la subiectul nostru, cea mai mare provocare pentru mine este să găsesc un loc perfect pentru o vacanță, unde să nu fiu asaltat de fani, să nu mă găsească paparazzi, unde să pot să fiu eu și să mă distrez în voie, să pot bea o bere la bar fără ca domnișoara care mă servește să mă roage roșind s-o întreb: How you doooin’?

Așa că a trebuit să-mi caut o vacanță cât mai liniștită într-un loc nu foarte cunoscut, un loc care nu este frecventat de alte vedete și prin urmare, nu se așteaptă nimeni să le treacă pragul cineva cunoscut.

     Poate te intrebi cum de am ajuns să mă gândesc la o vacanță tocmai în sud-estul Europei, într-o țară despre care am auzit doar în documentarele despre vampiri. E destul de simplu. Ții minte că anul trecut am fost invitat la Comic Con, în România. La hotelul la care-am fost cazat găsisem în lobby un fluturaș pe care scria mare Vacanțe Christian Tour. Bine, eu căutam o hârtie pe care să-mi notez numărul de telefon al lui Khaleesi din Game of Thrones, dar am păstrat fluturașul și când am ajuns în cameră am văzut pe el niște imagini interesante din Bulgaria, de pe litoral. Nu le-am băgat prea mult în seamă, dar zilele trecute când căutam o soluție pentru o vacanță liniștită mi-am amintit de fluturaș. Așa că am căutat pe internet și-am găsit o stațiune de la bulgari care mi-a plăcut foarte mult. Așa că, fără prea prea multe gânduri alaltăieri m-am urcat în avion și-am venit în Bulgaria.

     Stațiunea pe care am ales-o este una foarte frumoasă din ce-am văzut. Hotelul este foarte aproape de plajă iar nisipul este de vis. Nu degeaba se numește Nisipurile de aur.Bulgaria-Nisipurile-de-Aur Dimineața, la răsărit chiar pare că are străluciri de aur. Apropo, am mai săpat o groapă în nisip! Exact ca aia din episodul cu Montauk! Ții minte? E foarte greu, prietene, să te ții cât mai ascuns, chiar și în Bulgaria. Ieri când am fost să beau o bere, ospătarul mi-a spus că semăn cu mine. După ce l-am asigurat că nu sunt eu mi-a șoptit că dacă aș fi fost cine credea el că sunt, m-ar fi întrebat dacă Rachel și Ross erau într-adevăr într-o pauză sau nu. I-aș fi spus că erau, dar m-aș fi dat de gol, așa că i-am spus că nu știu despre ce vorbește. M-a privit cu uimire și, după ce mi-a adus berea mi-a recomandat să mă uit la F.R.I.E.N.D.S, că niciun om normal de pe lumea asta nu-l ratează. Norocul meu este că în pachetul de vacanță am totul inclus. Mănânc la restaurantul hotelului, bine, alea 3 mese pe zi pentru că pe urmă ies prin stațiune pentru al doilea mic dejun, al doilea prânz și, normal… a doua cină! (plus un meniu extra în cameră la sfârșitul fiecărei zile- Joey’s special: Two pizzas!). Am ales totuși pachetul complet pentru că mă pot ține cât de cât departe de curioși. Câțiva din angajați s-au cam prins cine sunt, dar încă mai tatonează. Atâta timp cât nu le cer sendvișuri în cameră și nu mă apucă vreun How you doin’? prin lift, cred că sunt în siguranță.

     Cum ziceam, e foarte greu să te ții low profile chiar și aici. Seara, când toată lumea iese la plimbare pe faleze eu îmi lipesc o mustață falsă ca să ies în siguranță din hotel. Foarte amuzant, aseară când am ajuns înapoi de la plimbare, un individ m-a oprit și mi-a dat o țigară cubaneză. Când am ajuns în cameră m-am uitat la ea și la mustața mea hidoasă și mi-am amintit cât de penibili arătam în episodul ăla în care-l imitam pe Richard. Am aruncat mustața și-am decis să nu o mai port.

     Cel mai ușor să mă camuflez printre turiști îmi este când sunt la plajă. Întins pe un șezlog la soare, admirând frumusețile plajei (Doamne, ce femei frumoase sunt prin colțul ăsta de lume!) și mâncând liniștit dintr-un sendviș pe care mi-l fac din cameră. Puțin curcan, niște jambon, bacon, muștar și niște murături…mmmm, de vis! Dar să revin că deja mă ia foamea! Când sunt la plajă îmi este cel mai ușor să mă ascund printre turiști. Am văzut că aici nimeni nu stă să te studieze, să vadă cine ești, ce chiloți porți sau ce tatuaje ai. Aici fiecare își vede de bronzul lui cât e la plajă. Nimănui nu-i pasă de cel de lângă el. Nimănui nu-i pasă de mine. Off.. mi-e dor de plajele din America! Acolo tuturor le păsa de mine! Toată lumea mă iubea și-l iubea pe Joey!

     Nu, n-o să fac ce-am făcut în Londra! N-o să mă plâng de dor de casă! Aici e Nisipurile de aur, baby! Femeile sunt de 100 de ori mai frumoase iar locurile sunt incredibile! N-o să mă  plâng! Aici mă simt un oarecare bărbat arătos printre miile de turiști! Aici nu trebuie să stau cu ochii-n patru după vreun aparat foto sau după vreo fană nebună care urlă că vrea să-i fac copii! Aici nu trebuie decât să mă bucur de peisaje și de timpul liber. Și dacă nu crezi că totul e incredibil în Bulgaria, am făcut o poză ca să-ți arăt! Spune și tu dacă nu e excepțională!

27973721_1827815557231623_8854791114910386544_n

     Peste câteva zile o să mă-ntorc acasă, prietene! Și-o să ne revedem. O să dureze ceva mai mult pentru că o să iau un autocar de-aici până-n România. Agenția de turism pune la dispoziție și transportul cu avionul sau autocare, dar pentru că voiam să mă simt cât mai anonim, am ales șoseaua. Din România o să iau un avion direct spre casă și când ajung o să ieșim la o pizza, îți promit! Te las acum! Pe plajă s-a organizat un concurs ad-hoc de Limbo! Mă bag și eu printre ei, poate diseară plec cu vreo bulgăroaică sau cu vreo româncă focoasă la culcare (if you know what I mean…).

     Te salut cu drag, prieten bun! Nu uita, Joey va fi mereu prietenul tău cel mai bun! (Nu-i spune asta lui David!)

                                                                                                                                          Matt!

 

Articol scris pentru proba nr 14 din Spring Super Blog 2018, probă sponsorizată de Christian Tour.

 

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.