Publicat în Super Blog

Să jucăm Jumanji! Ce se poate întâmpla?

     Haideți să jucăm Jumanji!, au zis ei! O să fie amuzant!, au zis ei! Ce se poate întâmpla? tot ei Iaca, asta se întâmplă dacă te-apuci să joci un joc blestemat care-a apărut în viața ta de nicăieri! Se-ntâmplă magie și ești tras în mijlocul jocului! În junglă, între pericole și animale sălbatice și mai știu eu ce!

     Acum ce-o să facem? Cum ieșim? Ce-o să se întâmple? Normal, tot eu trebuie să-i scot din rahat! Așa a fost mereu! De mici copii se băgau în toate belelele iar eu, ca un super-erou trebuia să vin să-i salvez…. Super-erou! Asta e! Sunt într-un joc… ar trebui să am ceva puteri, ca un super-erou! Dar cum aflu care-mi sunt puterile? Oare pot să zbor? Ori să mă teleportez? Oare am putere să ridic un bolovan de o tonă? Ia să încerc… Mnuu! Nu pot. Dacă eram Dwayne Johnson probabil aș fi putut.

     Ok… turma aia de rinoceri se apropie periculos de repede. Și tăntălăul ăla stă pe marginea bălții fără să observe. Sigur o să-l omoare dacă nu fac eu ceva. Fruuum! Oau! Ce rapid am ajuns la el! Buun! Deci super viteză. Una din puterile mele. Bine că am putut să-l mut la timp de acolo pe colina asta că altfel îl culegeam de jos ca pe-o clătită. Clătită, v-ați prins? Îl călcau în picioare, îl aplatizau… pfff degeaba-mi bat capul! Unde-or fi restul? Aud ceva șușoteli, dar nu-mi dau seama de unde? Aaa! Uite-i! Pe partea cealaltă a lacului. Cum i-oi fi auzit până acolo? Ia, că încă-i aud… Șhhh! Tăceți puțin s-aud ce zic…

Mulțumesc frumos, mă! Așa vorbiți voi despre mine când nu sunt prezent? Ar trebui să vă las pe malul ăla cu crocodilul ăla care vine spre voi să vă mănânce! Dar nuuu! Eu, super-eroul o să vin să vă salvez! Mișto! Dintre toate super-puterile pe care le puteam avea, mi-au dat super-auz. Și mi-am început și frumos misiunea… auzindu-mi prietenii cum mă bârfesc! Să ieșim noi din jocul ăsta și-o să vedeți voi răzbunare!

     Totuși, cum s-o fi întâmplat toată tărășenia asta? Cum de-am ajuns toți patru aici, în mijlocul junglei? Văzusem într-un film cândva, o comedie, cum niște oameni se uitau laPoster CC.indd tv și din cauză că a fulgerat pe antenă au fost teleportați în film. Așa s-o fi întâmplat și cu noi? Nu cred… era senin când ne-am apucat de joc… Ha, ce tare-ar fi să ieșim din junglă și din joc și cineva să facă un film despre întâmplarea noastră. Cum s-ar numi oare? Știiiiu! Jumanji: Aventură în junglă. Bun titlu pentru un film! Ar trebui să mă fac regizor. Oare ce actor ar alege să mă joace pe mine? Aș prefera unul care să arate foarte bine. O bombă sexy! Da, e o idee excelentă! De ținut mine. Când mă întorc în lumea reală o să pun chiar eu pe hârtie toată aventura de-aici din junglă. Dar până acolo, trebuie să-i scot pe ăștia de-aici. O fi deja trecut de ora prânzului și sigur le e foame.

     Ce Dumne… ? Ce, am trecut deja la următorul nivel? Unde-a dispărut lacul? Unde-i crocodilul? Și ce-i zgomotul ăsta infernal? Oooo, super! Un roi de lăcuste gigant! Și eu ce să fac acum cu ele? ‘apciu! Na c-am și răcit! Ohooo! Ce-am mutat piatra aia doar dintr-un strănut! Ce tare! Am respirație uragan! Sper că nu e și urât mirositoare că nu știu pe unde-aș putea găsi un tic-tac prin jungla asta. Pfffuuuuuuuuuuuuuuu! Eheeee! Ce fain! Un singur suflu și-am trimis lăcustele în partea cealaltă a junglei! Iuhuuu! Phtiu! Mai puțin pe asta. Tu cum ai ajuns la mine între dinți? Hmmm! Crunchy! Am auzit că lăcustele sunt delicatese prin țările asiatice. Acum înțeleg de ce. Are gust de… de pui!

     Ia uite! Ieșirea! Cum adică de unde știu că aia-i ieșirea? Nu vezi semnul ăla mare, luminos pe care scrie „EXIT”? Acolo se termină jocul nostru, cred. Tot ce trebuie să facem este să trecem de gorilele alea turbate, să coborâm prin valea aia care, de aici pare a fi plină de șerpi și apoi să traversăm râul ăla din care peștii piranha sar aproape 2 metri din apă. Super ușor, nu? Mă întreb… oare amărâții ăștia n-or avea și ei ceva puteri? Că eu am cam obosit să-i tot salvez. Îmi ajunge pentru azi…

Pentru Super Blog 2017

Un gând despre „Să jucăm Jumanji! Ce se poate întâmpla?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.