Publicat în Super Blog

Dă-i în marșarier că nu mai face poc!

     „-Sunt foarte nervoasă! Și doar din vina ta! Ți-am spus să nu cumperi mașina asta că e prea lungă? Ți-am spus! De o mie de ori! Dar tu m-ai ascultat? Nuuu! Tu ai luat-o că ai vazut tu în ea chestiile tale de bărbați. Cai putere și toate prostiile voastre! Ce vedem noi femeile în mașini nu vă interesează. Că sunt greu de condus, că au consum mare, că îți trebuie un kilometru de stradă ca să întorci…

     -Îți trebuie ție un kilometru de stradă ca să întorci, iubire. Că mie-mi iese mereu din 3 mișcări. Ce-ai mai făcut de data asta? Ce-ai mai stricat la ea? Cât mă mai costă reparațiile acum?

     -Eh, uite ce-l interesează pe el. Că puteam să mor nu-l interesează. Cât îl costă reparațiile e problema lui.

     -Ei, da… erai să mori. Ce-ai făcut?

     -Ce-am făcut, ce-am făcut… N-am făcut nimic! Mașina asta e un rahat! Am dat să ies din parcare dimineață și din cauză că ți-ai luat limuzină n-am reușit s-o scot din parcare. L-am agățat pe vecinul de la 3. I-am spart tripla. Când am ajuns la Mall și am vrut s-o parchez, am dat cu spatele și-am pocnit un BMW. L-am lăsat fără mască. Când să vin spre casă, au blocat aștia de la Poliție bulevardul că e nu-știu-ce eveniment și-a trebuit să intru pe toate străduțele lăturalnice. Pe lângă faptul că m-am rătăcit și-am ajuns pe un sens unic și-am luat amendă, la fiecare intersecție am călărit bordurile. Că tu nu puteai să cumperi mașină scurtă. Nuuu! Ție ți-a trebuit dric! Zici că nu se mai termină când îl vezi intrând pe stradă!

     Ei, și n-am mai rezistat, prietene! Am luat paltonul din cuier, și-am plecat să beau o bere. În celălalt capăt de oraș. Am schimbat 3 metrouri și 2 autobuze până m-am trezit la tine la bloc. Sunt năuc de cap. Când am văzut mașina în parcare am simțit c-o iau razna. Far pe dreapta nu mai am, portierele amândouă zgâriate, bara din spate e praf… și nu vreau să mă gândesc la ce trebuie să plătesc pentru pagubele vecinului  și a ăluia cu BMW-ul din parcarea de la Mall.

     -Prietene, după cum văd eu situația, ai 3 posibilități de rezolvare. Prima este să nu o mai lași să conducă în vecii vecilor! Asta ar fi varianta „ieftină”.

A doua ar fi să-ți dotezi mașina cu o cameră de marșarier și un GPS… Așa nu o să mai aibă duduia motive să spună că nu poate parca sau că se rătăcește prin oraș.

     -Da, m-am gândit și eu la asta. Am și căutat prin magazine ceva, dar tot ce am găsit fie sunt de calitate proastă, fie nu îmi plac. Nu am găsit nimic bun. Ecrane mici, funcții puține, camere de marsarier cu rezoluție proastă… O grămadă de bătaie de cap.

     -Prietene, nu sunt eu fratele tău? Nu împart eu cu tine berea și cunoștințele? Ia, dă-te aici lângă mine să-ți arăt ceva. Uite aici. Când mi-am cumpărat eu mașina, proprietarul mi-a predat-o cu toate dotările. Avea pe ea navigație, cameră de marșarier, senzori de parcare, de toate. Arătau atât de bine încât am crezut că sunt originale, că făceau parte din dotările ei din fabrică. Mi-a explicat omul că le-a cumpărat dintr-un magazin online specializat în gadgeturi auto. Edotec e magazinul. Uite aici site-ul lor. Au peste 3500 de produse din toate felurile. Tot ce-ai visat pentru mașina ta, la ei e disponibil la un click distanță. Îți oferă tot! Hai să căutăm pentru mașina ta. Ăăă, pardon, dricul tău, cum a zis duduia. Hă hăă! Uite, selectăm de aici „navigație dedicată„, apoi Skoda. Ia uite. Să zicem că alegi modelul ăsta. Navigație auto cu Android, DVD, radio, hăă… o grămadă de chestii are în ea.sistem-de-navigatie-cu-android-internet-wifi-si-3g       Uite, pe lângă specificațiile tehnice ei îți recomandă și produse complementare compatibile. Uite, cameră auto pentru mersul cu spatele. Adio, accidente la parcarea cu spatele. Happy iubi! Ce-i foarte mișto la navigația asta este că are o grămadă de funcții și avantaje. Uite, spre exemplu, îl poți folosi pe post de carkit. Cu mâinile mereu pe volan, fără amenzi de la Circulație. Ecranul de dimensiuni foarte mari, touchscreen, te face mult mai productiv în timpul mersului și îți lasă mai mult timp pentru atenția la drum. Ai posibilitatea să-i setezi comenzi pe volan dacă vrei, ca să îți fie totul mult mai simplu. Asta îmi era și mie utilă la căzănetele meu pe care l-am avut înainte s-o cumpăr pe asta nouă. Știi când am avut accidentul, nu? A fost din cauză că m-am aplecat pentru o secundă să dau mai încet radioul. În secunda aia am pierdut controlul și mai departe știi. Deci, da. Foarte util! Dacă aveam așa ceva instalat pe răposata Ileana, nici acum nu-mi schimbam mașina!

      -Aaa uite, are și funcție DVD. Nu știu cât o să-mi folosească, dar pare util pentru orele când o aștept să vină din „sejurul de cumpărături”.

     -Exact. Are de toate. Exact ce căutai și nu găseai prin magazine. Însă, în primul rând, gândește-te la beneficiile principale. Cu navigația asta gagică-ta nuuniversal-5 o să se mai piardă nicăieri în trafic. Nici când pleacă la Milano. Cu camera marșarier nu o să mai aibă probleme la parcarea cu spatele și tu o să te poți bucura de toate celelalte chestii cool pe care le poate face. DVD, conexiune la internet prin Wi-fi sau prin 3G dacă îți cumperi un pachet de date de la ei. Suportă modem de internet prin USB.

Lasă-te pe mâinile lor și o să ai parte doar de beneficii. Gadgeturi de calitate, accesorii complet compatibile, suport tehnic dedicat și pentru instalare și pentru depanare sau orice întrebări ai despre sistem (sau gagică-ta, dacă își prinde urechile), ai toate motivele să alegi Edotec. Vrei să ți le livreze acasă? Se face. Vrei să ți le și monteze? Se rezolvă! Contracost, bineînțeles, dar ai siguranța că sunt instalate de persoane autorizate, de specialiști.

     -Băi, m-ai convins, pe bune! O să-mi comand de la ei navigația asta și camera. Pachetul pentru internet nu-l iau că pe urmă o să stea a mea numai în mașină, pe internet. Sau… dacă mă gândesc mai bine…

     -Băi, uite eu nu m-am gândit la asta. E și ăsta un avantaj. He he! Ea stă în mașină să se joace și tu în casă la meci.

     -Bun, hai c-o să-mi comand cum ajung acasă. Acum mă urc într-un taxi și plec. Sper că s-a calmat între timp. Mă duc să fac evaluarea pagubelor. Te-am lăsat, baftă! Și merci!

     -Cu plăcere, frate! Oricând, cu plăcere! Pa!

     -Bă, am uitat… ziceai că-s trei posibilități de rezolvare. Nu mi-ai spus-o pe a treia.

     -Schimbi gagica, băă!

edotec-logo-1452346096-jpg

*Surse foto: edotec.ro

Articol scris pentru Super Blog 2016

 

 

Un gând despre „Dă-i în marșarier că nu mai face poc!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.