Publicat în Altele

RCS-RDS sucks! (Sau, cum să-ți fută meciul niște angajați corporatiști cu durere-n pulă, de clienți…)

Salut!

     Nu scriu prea des articole, mai ales de genul ăsta, însă acum sunt cu nervii întinși la maxim și chiar am nevoie să spun tuturor căcatul prin care mă fac cei de la RCS-RDS să trec în perioada asta.

rds

      Treaba e simplă. Pe 20 și ceva aprilie, îmi băteau la ușa casei niște băieței cu rucsăcei în spinare, aducându-mi vestea cea mare că RDS-ul și-a extins rețeaua de fibră optică până la noi, la Țărănoaia. M-am simțit ca în Ajun de Crăciun când îmi vin colindători la ușă și-mi cântă „O, ce veste minunată!”. Am discutat cu ei, am semnat un precontract pentru internetul cel mai șucar (ăla de 1 GIGA) și televiziune prin cablu, la fel, „full option” și-am așteptat cumințel acasă până la 3 săptămâni (cât au spus ei că durează până începe cablarea). După ce-au trecut 4 din cele 3 săptămâni am început să-mi pun întrebări. Timpul a trecut, oamenii n-au venit cu fibra la poartă. Și de-aici a început aventura mea cu operatorii incompetenți RCS-RDS.

     Primul apel l-am efectuat pe 23 mai. I-am explicat unui băiețică foarte săritor ce problemă am, el a analizat situația și mi-a dat verdictul: Nu exista nicio cerere înregistrată pe numele meu pentru un nou abonament. Buuuuun! Asta înseamnă că băieții care-au venit cu colinda prin sat nu și-au făcut treaba. Nu? Binevoitor, individul de la celălalt capăt al telefonului mi-a înregistrat cererea pentru conectare și asta a fost. Nimic în plus.

     Am mai așteptat alte 2 săptămâni, până când, într-o zi, între 2 și 5 iunie am sunat din nou să întreb ce-i mai reține de data asta. Deja, în jurul meu, vecinii se pregăteau de vizita cabliștilor. Eu n-aveam nicio idee. De dincolo de fir, o domniță amabilă mă informează ca a găsit cererea mea, dar că există o problemă cu un abonament mai vechi al meu, de prin 2010, la care aveam de plată 2 facturi (vreo 50 de lei) și că, instalarea o să se facă imediat ce-mi achit facturile alea restante. Buuun! Bine, tanti! Da’ nu putea colegul de pe 23 mai, sau alți colegi să mă sune și să-mi spună treaba asta? A trebuit să sun eu și să mă milogesc la voi? Asta e ideea voastră de a veni în întâmpinarea clientului? Vă doare-n cur de clienții noi și așteptați să vină ei la voi, în genunchi, pupându-vă picioarele?

Trec și peste asta, merg la casierie și achit datoria fără comentarii, că doar aveam nevoie de țeava de net în casă, ce naiba! Cu factura restantă plătită și cu gândul împăcat că nu sunt un om cu datorii, mă îndrept spre casă, timp în care zic: „Hai să-i sun pe oameni, să-i anunț că mi-am plătit codița ca să vină cu firu’ și la mine-n ogradă.” Îi anunț pe indivizi, ăia-mi mulțumesc, civilizat și mă asigură că în maxim o săptămână treaba se rezolvă. Mai trec niscaiva zile… (zile-săptămâni!!!) și pe mine tot nu m-a sunat nimeni să m-anunțe că vine netul. Între timp, în jurul meu toți vecinii au deja internet de mare viteză, cablu tv, telefoane, tablete, draci, laci, numai eu stau ca prostul și mă rog de niște nenorociți să-mi ia și mie banii.

     Căcat! Sătul de așteptare, azi îmi fac curaj și sun din nou la ei. Dau de o altă domniță care, după ce face și ea alte verificări pe solicitare, îmi spune foarte calm: Păi, dumneavoastră figurați cu echipamente nepredate din contractul anterior. Antena satelit, receiverul și cartela. Până nu le predați pe alea, nu putem să demarăm noul contract. Păi bine, măă, duduie! Da când am sunat pe 23 mai și la începutul lui iunie, de ce căcat nu mi-a spus nimeni și treaba asta?? De ce naiba trebuie să vă sun eu de fiecare dată ca să aflu câte ceva? Când mi-ai spus că ți-s dator cu cinjdelei, nu puteai să-mi spui că am și o grămadă de fiare să-ți dau? Și de unde căcat să-ți dau eu acum, după atâția ani deșeurile alea electronice? Sunteți tâmpiți, sau sunteți tâmpiți?

     Bineînțeles, acum duduia îmi recomandă să merg într-un shop RCS-RDS ca să discut cu cei de acolo situația, spunându-mi că, oricum acolo se poate rezolva mai repede decât printr-o cerere telefonică sau online. Hai, să mori tu! În secolul vitezei 21, când toată lumea se axează pe online, voi recomandați clienților excursii până la sediile voastre? Again: Sunteți tâmpiți, sau sunteți tâmpiți?  O întreb orientativ cam cât aș avea de plată pentru gunoaiele alea nereciclabile pe care nu mai am de unde sa le dau înapoi, bineînțeles și-mi arunca niște „rough numbers” care m-au făcut să mă gândesc dacă mai merită să mă chinui cu solicitarea asta de abonament: 20 de euro pentru cartelă (o bucată de plastic, de nici 10 cm), 70 de euro pe receiver( cutia aia pe care ți-o băgau în casă pe vremea când nu aveau habar de CI sau CI+ și vreo 70-80 de lei pe antenă. Ligheanul ăla din tablă proastă, zic ei, ar costa atâta. Mă întreb ce costuri ascunse mai au. Îmi închipui că o să trebuiască să plătesc vreo 40 de lei pe cablul ăla Euroscart, tot cam atâta sau mai mult pe telecomandă și vreo 50 de lei pe ăia 10 metri de cablu pe care-i aveam în casă la vremea aia.

     În condițiile astea, vă întreb pe voi: Vi se pare normal să se întâmple așa? Bun, înțeleg că oamenii vor să-și recupereze pagubele. Dar atâta dezinteres și atâta delăsare încât după 2 luni de când ai făcut prima cerere să reușești să-ți faci o imagine de ansamblu a situației (doar pentru că te-ai gândit tu să-i cauți și să le ceri informații)…vi se pare normal? Ăștia sunt oamenii care, după ce ai semnat contractul ăla, o să te fută la creier în fiecare lună în care întârzii plata abonamentului, ăștia sunt oamenii care o să te trateze cu același dispreț și aceeași superficialitate când o să ai o problemă tehnică și o să fii nevoit să-i suni. Înainte măcar, știai că făceau din căcat bici doar ca să te prostească să semnezi cu ei. Acum durerea-n cur față de clienți începe înca dinaintea semnării contractului.

     Eh, eu mi-am rezervat câteva zile în care să mă gândesc dacă mai merită să continui cu solicitarea, dacă merită să le plătesc câteva milioane bune pentru gunoaiele alea cărora ei le zic „echipament” și dacă merită să mă complic la un contract cu niște oameni care îmi provoacă deja atâta reticență și atâta greață că nici cu toate lămâile din frigider nu cred că-mi trece…

     Asta-i tot, băieți și fete! Citiți, dați și voi un share ca să vadă și alții la ce-ar putea să se aștepte dacă se gândesc să ceară un contract cu RCS-RDS.

     Noi ne mai citim prin zonă. Sunt curios dacă mai aveți și voi povești de genul ăsta cu cei de la RCS-RDS.

 

 

6 gânduri despre „RCS-RDS sucks! (Sau, cum să-ți fută meciul niște angajați corporatiști cu durere-n pulă, de clienți…)

  1. Frumosul RDS! Crezi ca in alta parte e mai bine?! Doar ca acei oameni- ca tine- care vad lipsa de interes din partea lor, o lasa balta la prima strigare 😛 Dar sa faci abonament la telefon si sa nu ai semnal in buricul orasului, cum e?!
    Eu nu sunt fan, nici client foarte mare. AM cablu de la ei, ca nah, e musai. Am si netu” de la ei… dar atat. Ca oferte multe la telefoane smart, abonamente de 5 lei si costuri ascunse de te indoaie, sunt destule.
    Eu zic sa zici mersi pentru interes si sa-i lasi in pace!

    Apreciat de 1 persoană

    1. As zice mersi, numai ca sunt unicii care-au ajuns cu net si televiziune „decente” aici momentan. Pot zice mersi insa, ca nu m-am aruncat ca prostul inainte sa anulez contractul pe care-l am deja pentru televizune si internet asa cum voiam. Ma trezeam acum fara servicii din ambele parti :))

      Apreciat de 1 persoană

      1. Eu cred că ei vor să fie singuri pe piaţă, dar nu şi-au găsit încă modalitatea de a se băga pe sub pielea tuturor. La noi acum umblă după contracte de curent. Şi vor să fure faţa la Electrica…..

        Bine, da cu echipamentul ce făcuşi de nu-l mai ai?

        Apreciază

      2. Din 2010 cine stie ce s-o fi intamplat cu el. Daca am vazut ca nu vine nimeni dupa el, l-am aruncat. Ca doar n-aveam sa tin toate vechiturile in casa. Daca pe ei nu i-a interesat sa le recupereze, de ce sa ma intereseze pe mine?

        Apreciat de 1 persoană

      3. Oricum dacă vrei cablu de la ei, va trebui să-l plăteşti. Nu scapi. Şi tot tu vei căuta să găseşti o soluţie de cum să faci să fie bine. Nu-i în interesul lor să umble după toată lumea. 😛

        Apreciază

Lasă un răspuns

