Publicat în Super Blog

Deeply in love…

Ce bine a picat bonusul ăsta de la muncă! Așteptam de cinci ani să-mi recunoască cineva eforturile! Toate nopțile nedormite, toate telefoanele în timpul liber, toate proiectele duse la capăt înainte de deadline îmi aduc în sfârșit satisfacție. 5000 de lei bonus, bani pe care să-i cheltui cum vreau eu! Să nu mai spun de cele  5 zile de concediu în plus față de colegii mei! Hehe! Păcat că sunt valabile doar anul ăsta…

Bun, profit de timpul liber și de banii din portofel și-mi pierd pașii prin mall. Nu am mai ieșit de mult la cumpărături. Nu mi-am putut permite. Dar acum, că am niște bani în plus, o să-mi cumpăr tot ce am tăiat de pe listele de cumpărături în ultimii ani.

Încep în forță. Geacă de iarnă. De firmă! Gata cu jachețelele din bazar! Vreau să arăt și eu bine! Dacă tot am luat geaca, domnișoara din magazin mi-a recomandat și un pulover călduros și modern (pesemne a mirosit cerneala banilor din portofel și-a simțit că nu rezist tentației). Dacă am luat geacă și pulover, de ce să nu iau și niște jeanși la modă, chiar și o pereche… bine, două de încălțări bune și poate și un portofel nou. Și așa jaful meu împlinea 10 ani de Craciun…

Ies din zona magazinelor de haine și mă opresc în fața unei vitrine să îmi admir noua ținută. Arăți bine, prietene! Dacă o să continui să te îmbraci așa s-ar putea să ai șanse să-ți faci chiar și o iubită în curând! Ridic puțin ochii din reflexia mea în vitrină, privesc prin ea și văd că mă oprisem în fața unei parfumerii. Parfum! Ceva ce nu am fost în stare să-mi cumpăr în ultimii ani! Doar niște deodorante ieftine și o spălătură de borcane cumpărată de la un individ în gară căreia îi spuneam parfum. Mi-a spus că era original. Îl cumpărase din Spania dar îi trebuiau bani de bilet să plece acasă la Craiova. Mi-am făcut milă de el și i-am dat chiar cu 10 lei în plus, să aibă și de un covrig și-o apă plată. Intru în magazin și mă uit prin rafturile cu sute de parfumuri. După câteva minute aud aud o voce calmă în spatele meu:

-Aveți nevoie de ajutor? Vreți să vă recomand un parfum pentru o doamnă?

-Ce? Poftim? Nuuu! Nu. Mă uitam după un parfum pentru mine…

-Îmi pare rău, zona cu parfumuri bărbătești este pe partea cealaltă. Dacă vreți, sunt mai mult decât bucuroasă să vă ajut.

-Ah… ok. Mulțumesc! (După ce m-am făcut de râs că nu pot nici măcar să fac diferența între parfumurile de damă și cele de bărbați, măcar atâta lucru bun să fac și eu… să cer ajutorul cuiva care se pricepe.)

-Sunt bucuroasă să vă ajut. Haideți să vă recomand câteva parfumuri. Pentru început o să vă dau să-l mirosiți pe ăsta. Ce părere aveți?

-Nu-mi place… zici că-i dulceața făcută de bunica. Niciodată nu mi-a plăcut.

-Ok, deci prea dulce… încercăm ceva mai aspru.

-Nu, nu e prea dulce. Doar că nu suport mirosul dulceții pe care-o făcea bunica.  De fapt, nici nu știu ce tip de parfum îmi place.

-Ok, atunci facem altceva. Vă aleg zece parfumuri diferite și le mirosiți. Și vedem ce alegem din alea zece?

-Bine, dacă aveți răbdare cu mine…

-Sigur că am. Haideți…

Hmmm… pe ăsta mai vreau să-l miros… pe ăsta puteți să-l dați deoparte… și pe ăsta… și pe ăsta… ăsta pare interesant… ăsta nu-mi place deloc. Cine-ar face un parfum care să miroasă așa? Nu-mi place nici ăsta…

-Nu credeam că sunteți atât de pretențios…

-Îmi pare rău, sunt o pacoste… haideți să continuăm… bun, ăsta e drăguț… ăsta! Ăsta îmi place! Pe ăsta îl cumpăr!

-Sunteți sigur? Putem să mai încercăm câteva dacă vreți.

-Nu, m-am decis. Pe ăsta îl vreau.

-Bun, atunci vă aștept la casă. Vă felicit pentru alegere!

-Vă mulțumesc! Și acum, că l-am plătit, să-l și folosim, nu? Un puf aici, un puf dincolo… maaamă ce bine miros!

-Da, miroase chiar foarte sexy pe dumneavoastră!

…………..Jumătate de oră mai târziu……………

-Pot să mă așez lângă dumneavoastră?

-Ăăăăăă… domnișoara cu parfumuri…

-Da, eu sunt… deci… pot?

-Ăăăăă sigur! Sigur! Îmi cer scuze! Vă rog, luați loc! Ce faceți aici?

-Păi, am luat pauză și am vrut să beau o cafea. Și dacă tot v-am văzut, am vrut să vă spun câte ceva despre parfumul pe care tocmai vi l-ați cumpărat.

-Ok… mulțumesc. Pot măcar să vă ofer o cafea pentru asta?

-Mulțumesc. Știți…

-Hai să nu ne mai vorbim cu atâta formalitate. Eu, tu… parcă sună mai frumos.

-Bine, bine… Știi… ești printre puținii clienți care nici măcar nu a întrebat cum se numește parfumul pe care l-a cumpărat.

-Păi, la cât eram de emoționat, numai cu gândul la numele parfumului nu stăteam. Dar acum că m-am mai liniștit… cum se numește?

EDT-ETUI60ML-Ai cumpărat un parfum Deeply Yours. Este  patronat de Enrique Iglesias, ca să zic așa… Un parfum aromatic condimentat care are la început un miros plăcut de pepene, bergamot și piper negru.

-Da, pepenele l-am simțit și eu…

-Ei, Pe ăla l-am simțit și eu cel mai tare pe pielea ta. Și mi-a plăcut. Apoi, după ceva timp începe să aibă un miros de frunze de violete, de măr și ceva note ozonice. Ca spre final, să aibă un miros genial de vanilie și alte două ingrediente de care nu-mi amintesc acum din păcate.

-Mă uimești. Atât de multe mirosuri într-un singur parfum?

-Da, și toate mirosurile astea combinate fac parfumul să fie frumos. Atât de frumos încât vreau să-ți cer numărul de telefon ca să ne mai întâlnim și altă dată…

-Ha ha! Ce amuzantă ești! Vrei să spui că după un miros de parfum vrei să ne mai vedem? Să înțeleg că vrei să te întâlnești cu toți băieții care cumpără sau au parfumul ăsta?

-Nu, doar cu tine!

-Păi ce e așa special? Pun pariu că ai simțit mirosul ăsta la zeci de băieți.

-Ufff… tu chiar nu știi nimic despre parfumuri. Orice parfum miroase diferit pe fiecare individ. Mirosul diferă datorită ph-ului, reacției față de piele, sunt niște chestii chimice, nu intru în detalii. Ei, când l-am mirosit pe tine, mi-a plăcut extraordinar de mult.

-Cam cât de mult?

-Atât de mult încât am ieșit din magazin imediat după tine și am venit aici.

-Ha ha! Vrei să spui că tu m-ai urmărit până aici în cafenea doar ca să mă mai miroși o dată?

-Cam da… Bine, recunosc, mi-ai fost și simpatic.

-Auu… mă faci să roșesc. Nu știu ce să mai zic…

-Hmmm… ce-ai zice de un film… diseară?

-Scuză-mă… e vreo glumă? Adică… tu vrei să mă faci să cred că parfumul meu, pe pielea mea te-a făcut să te îndrăgostești de mine brusc și să-ți dorești să ieși cu mine la un film? Recunosc, mă bucur, sunt impresionat. Și ca să fiu sincer și tu îmi placi, dar… nici nu te cunosc… Adică… nici nu știu cum te cheamă…

-Înțeleg…

Se ridică în picioare, ridică mâna la mine zâmbind și zice:

-Dana, încântată!

Nu reușesc decât să bâlbâi un „Costeluș” timid și apoi pleacă lăsând în urmă, pe masă un micuț bilețel albastru pe care era trecut numărul ei de telefon…

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2015

 

 

2 gânduri despre „Deeply in love…

Lasă un răspuns

